انتقال بیماری اقتصاد اروپا به صهیونیستها

انتقال بیماری اقتصاد اروپا به صهیونیستها
چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 08:44

بحران اقتصادي منطقه يورو، رژيم صهيونيستي را نيز با مشکلات عمده اي مواجه کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، گزارشگر کانال دو تلویزیون اسرائیل در این باره گفت: "شبح بیکاری بر 400 نفر از کارگران کارخانه "ونیسیا" در شهرک صنعتی اسرائیل سایه انداخته است".

وی گفت: "سقف بدهی های این کارخانه قدیمی تولید شیشه، ملیونها شیکل برآورد شده است. به نظر می رسد برنامه های دولت برای رفع مشکلات اقتصادی این کارخانه، کارساز نبوده و مانع پیشرفت روند بیکاری در این کارخانه نشده است".  

"حایم قطری" عضو کمیسیون کارگران کارخانه ونیسیا در این باره به گزارشگر اسرائیلی گفت: "کارگرانی از نسل اول و نسل دوم در این کارخانه مشغول به فعالیت هستند. برخی از این افراد دارای سابقه 20 الی  30 الی 40 سال خدمت در این کارخانه هستند. تهدید این افراد با اخراج و بیکاری غیر اخلاقی و به دور از انسانیت است".

گزارشگر اسرائیلی ادامه داد: "بیکاری 130 نفر از  کارگران کارخانه "اکسترا پلاستیک اسرائیل" در سدیروت را نیز تهدید می کند. بدهی های این کارخانه دهها ملیون شیکل برآورد شده است".

وی افزود: "بر اساس مطالعات انجام گرفته صدها کارگر شرکتهای مخابرات اسرائیل و 30 کارمند نمایندگی شرکت موتورلا طی ماههای آینده به دیگر بیکاران ملحق می شوند".

قطری ادامه داد: "مرکز سرشماری اسرائیل شمار بیکاران را 260 هزار نفر معرفی کرده است".

گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: "بر اساس مطالعات کارشناسان اقتصادی، وضعیت اقتصادی اسرائیل از شرایط فعلی وخیم تر می شود و درهمین راستا نمایندگانی از وزارت دارایی و بانک مرکزی و دیوان رئیس اسرائیل، جلسه ای برای بررسی اوضاع اقتصادی و تبعات بحران منطقه یورو و تاثیر آن بر اقتصاد اسرائیل، تشکیل می دهند".

وی خاطرنشان کرد: "یکی از سناریوهای وزارت دارایی اسرائیل، تجزیه منطقه یورو پس از خروج یونان است، که بر اساس مطالعات وزارت دارایی در نتیجه تجزیه منطقه یور شمار بیکاران در مراکز صنعتی اسرائیل چند برابر می شود".

پربیننده ترین خبرها