انهدام ۸ تیم تروریستی ضد انقلاب در یک ماه گذشته

انهدام ۸ تیم تروریستی ضد انقلاب در یک ماه گذشته
چهارشنبه 13 تير 1397 - 00:16

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت، با اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی نیروی زمینی سپاه در شمال غرب، غرب و جنوب شرق کشور طی یک ماه گذشته ۸ تیم تروریستی گروهک های ضد انقلاب منهدم شدند.

 

العالم - ایران

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه که در مشهد مقدس برگزار شد با اشاره به نمونه هایی از اقدامات وسیع و تاثیر گذار نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزی و ماموریتی نیرو در زمینه ارتقا امنیت پایدار گفت: طی سال گذشته تاکنون بیش از ۲۰ مورد اقدام اطلاعاتی، عملیاتی بر علیه تیم های تروریستی گروهک های ضد انقلاب سنتی و پ. ک . ک در شمال غرب کشور که با هدف اقدامات ضد امنیتی قصد نفوذ به داخل مرزها را داشتند، توسط یگان های نیروی زمینی سپاه انجام شده که ۵ مورد آن مربوط به یک ماه اخیر است‌.

سردار پاکپور افزود: همچنین در چند هفته اخیر ۳ تیم تروریستی در جدار مرزهای جنوب شرق کشور قبل از هر اقدامی مورد رصد و هدف نیروهای هوشیار و آماده یگان های نیروی زمینی سپاه قرار گرفته و منهدم شدند

وی ادامه داد: نیروی زمینی سپاه با اقتدار و آمادگی در میادین دفاع از امنیت مرزهای کشور و کیان جمهوری اسلامی ایران حضور فعال دارد.

سردار پاکپور با تشریح اهداف سرویس های اطلاعاتی کشورهای معاند و دشمنان قسم خورده ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی، از سازماندهی و پشتیبانی گروه های تروریستی تکفیری، به عملیات موفقیت آمیز رزمندگان قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه بر علیه تیم ۲۱ نفره گروهک تروریستی تکفیری در اواخر سال گذشته اشاره کرد و افزود: قرارگاه های حمزه سید الشهدا (ع)، نجف اشرف و قدس این نیرو با اشراف اطلاعاتی و اقدامات گسترده خود توانسته اند ضربات سنگینی بر تروریست ها وارد نمایند.

 وی با بیان اینکه تردیدی نیست که موفقیت های بدست آمده تاکنون حاصل اخلاص و سختکوشی رزمندگان و عنایت خاصه خداوند متعال و به برکت خون های پاک شهدای عزیز و دعای خیر خانواده های معظم آنان، در سایه برادری، همدلی و انسجام همه نیروها بوده است، افزود: فعالیت های نیروی زمینی سپاه در حوزه مردم یاری در مناطق محروم و مرزی کشور نیز توان قابل ملاحظه ای را به خود اختصاص داده که این فعالیت ها شامل اشتغال زایی، ساخت منزل برای نیازمندان، ساخت مدرسه، مسجد و احداث پل، راه و اقدامات وسیع و مستمر معیشتی و خدمات رایگان درمانی و بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار است.

سردار پاکپور فرمانده خدمت به هموطنان عزیز را مایه افتخار پاسداران نیروی زمینی سپاه دانست و بر استمرار و ارتقاء روز افزون حجم و سطح کیفی اقدامات در جهت ایجاد امنیت تاکید کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها