استقبال فلسطينيان از سخنان مقام معظم رهبري

 استقبال فلسطينيان از سخنان مقام معظم رهبري
جمعه 10 شهريور 1391 - 09:20

رام الله(العالم)- شخصيت هاي سياسي فلسطيني با استقبال از سخنان مقام معظم رهبري در نشست سران جنبش عدم تعهد در تهران، اين اجلاس را پشتيبان فلسطين عنوان كردند.

 به گزارش روز جمعه خبرنگار شبكه خبري العالم از رام الله، شخصيت هاي سياسي فلسطيني، اجلاس سران عدم تعهد در تهران را پشتيبان ملت فلسطين عنوان و از مواضع شركت كنندگان اين نشست در حمايت از فلسطين استقبال كردند.
 
حلمي الاعرجي با استقبال از سخنان مقام معظم رهبري در حمايت از فلسطين به خبرنگار العالم گفت: اجلاس تهران به طور مطلق پشتيبان مساله ملي فلسطين و موضع آن است و براي فلسطينيان دستاوردهايي داشت كه در نشست قبلي نبود.
 
اين در حالي است كه رهبران فلسطيني شركت كننده در اجلاس تهران، همچنان به حمايت بين المللي براي كسب كرسي فلسطين در مجمع عمومي سازمان ملل متحد اميدوار هستند امري كه شركت كنندگان در نشست تهران به ويژه مقام معظم رهبري نسبت به تحقق آن ابراز اميدواري كردند.
      
نمر حماد مشاور رييس حكومت فلسطين گفت: اجلاس سران غيرمتعهدها در تهران عامل محركي براي دستيابي فلسطين به تاييد بين المللي به عنوان كشورغيرعضو در نشست هاي آتي مجمع عمومي سازمان ملل متحد خواهد بود.
   
در اين بين، تحليلگران و سياستمداران معتقدند، تحولات در جهان به ويژه جهان عرب به نفع مساله فلسطين خواهد بود چون زمان نرمش برخي رژيم هاي عربي در برابر رژيم اشغالگر پايان يافته و زمان سخن ملت ها كه رژيم اشغالگر را دشمني غاصب مي دانند، فرارسيده است. 

احمد عطون نماينده مجلس قانونگذاري فلسطين با اشاره به حمايت مقام معظم رهبري و سران عدم تعهد از فلسطين گفت: همه معادلات تغيير خواهد كرد و وقايع تازه اي حادث خواهد شد كه منطقه مدت هاي مديد شاهد آن نبوده است به ويژه كه رژيم اشغالگر با چالش هاي مختلف مواجه شده و در گرداب مشكلات دست و پا مي زند. 
FMF-31-23:53

پربیننده ترین خبرها