حمله رژیم صهیونیستی به یک پایگاه در نوار غزه و پاسخ راکتی مقاومت

حمله رژیم صهیونیستی به یک پایگاه در نوار غزه و پاسخ راکتی مقاومت
شنبه 23 تير 1397 - 15:55

رژیم صهیونیستی در جدیدترین تجاوز خود یکی از پایگاه‌های گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس را هدف قرار داد.

العالم _ فلسطین اشغالی

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ظهر امروز (شنبه) پایگاه «صلاح‌الدین» متعلق به مقاومت در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد.

دقایقی از اعلام این خبر نگذشته بود که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیرهای خطر در شهرک‌های مجاور غزه خبر دادند و اعلام کردند مقاومت فلسطین چندین راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده است. 

خبرنگار شبکه خبری العالم گزارش داد که مقاومت با گلوله باران شهرکهای اطراف غزه به بمباران های صهیونیستی پاسخ داد و رژیم صهیونیستی به همین دلیل از شهرک نشینان خواست نزدیک پناهگاه باقی بمانند، رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که مقاومت بیشتر از 30 موشک به شهرک های اطراف غزه شلیک کرده است. 

این در حال است که رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که مقاومت 70 موشک و گلوله شلیک کرده که به برخی از ساختمانهای شهرک های اطراف غزه اصابت نموده است. 

صهیونیست‌ها نیز 16 پایگاه مقاومت فلسطین را از بامداد تا به این لحظه (انتشار خبر) هدف قرار داده است.

رژیم صهیونیستی امروز صبح نیز دو بار متوالی پایگاه وابسته به گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس در شرق «بریج» و دو پایگاه دیگر این نیروها در شمال نوار غزه حمله کرد و علاوه بر آن یک تونل حماس نیز هدف قرار گرفت.

مقاومت فلسطین در پاسخ به این حملات چندین موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد و آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیستی به صدا درآمد.

  ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده حملات مذکور را در تلافی مجروح شدن یکی از افسرانش در مرز نوار غزه و طی راهپیمایی‌های بازگشت، به علاوه فرستادن بالون‌های و بادبادک‌های آتش‌زای فلسطینی‌ها انجام داده است.

راهپیمایی‌های بازگشت از 30 مارس در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی آغاز شده و هنوز ادامه دارد، تعداد شهدا در این تظاهرات به 139 و تعداد مجروحان به بیش از 15 هزار نفر رسیدم است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، تل‌آویو تصمیم به ادامه حملات به نوار غزه گرفته و این حملات همزمان با تلاش ها برای رسیدن به آرامش در مرز نوار غزه ادامه پیدا می‌کند.

پربیننده ترین خبرها