دو تن اعضای حماس در حمله صهیونیستها به شهادت رسیدند

دو تن اعضای حماس در حمله صهیونیستها به شهادت رسیدند
سه شنبه 16 مرداد 1397 - 15:09

دو تن از اعضای 'گردان القسام' شاخه نظامی 'جنبش حماس' ظهر امروز (سه شنبه) در حمله ارتش صهیونیستی به یکی از مواضع مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه، به شهادت رسیدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه خبری 'فلسطین الیوم'، دو عضو گردان القسام در حمله توپخانه ای نظامیان صهیونیست به یکی از مواضع مقاومت در شرق شهرک 'بیت لاهیا' در شمال نوار غزه شهید شدند. 

گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که 'احمد مرجان' و 'عبدالحافظ السیلاوی' در حمله توپخانه ای رژیم صهیونیستی شهید شده اند.

منابع رژیم صهیونیست ادعا کردند که توپخانه این رژیم یک موضع جنبش حماس را در پاسخ به شلیک نیروهای آن به سمت گشتی ارتش اشغالگران در نزدیکی مرزهای نوار غزه هدف قرار دادند.

** نظامی صهیونیست با کشتن جوان فلسطینی در شمال قدس ترفیع گرفت
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 'یسرائیل شومر' نظامی این رژیم با قتل 'محمد هانی الکسبه' جوان فلسطینی 17 ساله در اردوگاه 'قلندیا' در شمال قدس، ترفیع گرفته است .
بر اساس حکم 'گادی آیزنکوت' رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی شومر فرمانده لشگر 'هناحل' ویژه نظامیان روحانی شده است .

روزنامه صهیونیستی 'هاآرتص' نیز نوشت که شومر که قبلا عضو لشگر 'بنیامین' ارتش رژیم صهیونیستی بود، با کشتن جوان فلسطینی تحت تعقیب، ارتقا یافته است .

جوان فلسطینی به سمت خودروی نظامی صهیونیست ها سنگ پرتاب کرده و شیشه آن را شکسته بود که تحت تعقیب نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفت و توسط شومر با شلیک گلوله کشته شد .

پربیننده ترین خبرها