دانش آموزان یمنی خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند

دانش آموزان یمنی خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
جمعه 31 شهريور 1391 - 16:11

هزاران نفر از دانش آموزان استان صعده در شمال يمن، در تظاهراتي براي اعتراض به توهين به پيامبر اسلام (ص) خواستار اخراج سفير آمريکا از کشورشان شدند.

خبرنگار العالم از استان صعده گزارش داد، دانش آموزان و دانشجويان استان صعده در تظاهراتی برای اعتراض به توهين به ساحت مقدس پيامبر گرامي اسلام حضرت محمد (ص)، فریاد زدند، "آموزش و پرورش بدون دفاع از ساحت پيامبر (ص)، معلم اول مسلمانان، بي فايده است".

"ايمن المويد" از دانش آموزان شرکت کننده در این تظاهرات به خبرنگار العالم گفت: آموزش و پرورش بدون دفاع از معلم اول‌ما یعنی پيامبر گرامي اسلام بي فايده است.

"يحيي المهدي" جانشين امور دانش آموزي استانداري صعده شمالي نیز در اين تظاهرات، گفت: از سخنان مقامات دولت وفاق تعجب مي كنيم كه گفتند از بين تعطيلي سفارت آمريكا در يمن و اعزام تفنگداران دريايي آمريكا، راهكار دوم را برگزيدند.

وي تأکید کرد: چهره پيامبر (ص) را نمي توان مخدوش كرد، زیرا مردم با عشق به ايشان بزرگ شده اند.

تظاهركنندگان همچنین با آتش زدن پرچم هاي آمريكا و رژيم صهيونيستي، اخراج سفير آمريكا از يمن و تحريم كالاهاي آمريكايي را خواستار شدند.

آنان با سر دادن شعارهايي عليه سياستهاي آمريكا و رژيم صهيونيستي، موافقت دولت يمن با حضور نيروهاي آمريكايي و سكوت احزاب مدعي اسلامي نسبت به توهين به پيامبر اسلام حضرت محمد (ص) را محكوم كردند.

 

 21 - 10:44

پربیننده ترین خبرها