عربستان برای کشتن افراد به جامانده در الحدیده چه می کند؟

عربستان برای کشتن افراد به جامانده در الحدیده چه می کند؟
سه شنبه 3 مهر 1397 - 15:49

ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی مورد حمایت امریکا به دزدی از کشتی های تجاری و امدادرسانی عازم به بندر الحدیده واقع در غرب یمن ادامه داده و از ورود آنان به اسکله ها جلوگیری می کند.

العالم یمن

ائتلاف متجاوز برای کشتن مردم یمن عموما و الحدیده خصوصا  روش های مختلفی دارد که این بارجلوگیری از پهلو گرفتن کشتی های تجاری و امداد سرانی و بشر دوستانه در این بندر پیش گرفته این در حالی است که سازمان ملل برای کاستن از درد اهالی محاصره شده ،صادر کرده و اما این ائتلاف از آن به عنوان ابزار فشاری برای یمنی ها جهت تسلیم کردن آنان استفاده می کند.

مدیر بخش کارگران بندر الحدیده گفت فقط یک کشتی در بندر وجود دارد و دفتر سازمان ملل در جیبوتی از حدود یک سال از ورود قایق ها و بیش از 400 نوع کالا به الحدیده جلوگیری می کندکه موجب بیکاری بیشتر کارگران بندر الحدیده شده که شمارشان افزون بر 4هزار کارگر است و تاثیرمنفی بر خانواده ها و اهالی آنان داشته است.

کارگران این بندر تاکید دارند دلیل مشکلاتشان ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی است که در صدد کشتن انان و اجبار آنان به خروج از این شهر هستند.

علیرغم همه هشدارهای بین المللی و درخواست های بشردوستانه ،ائتلاف متجاوز بر کشتارغیر نظامیان  استان الحدیده با مستقیم یا با محاصره و گرسنه نگاه داشتن اصرار دارد .

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها