نماینده مجلس سوریه:

تهدید اردوغان اهمیتی ندارد

تهدید اردوغان اهمیتی ندارد
شنبه 15 مهر 1391 - 15:15

نماينده مجلس سوريه، تهديدات نخست وزير ترکيه عليه سوريه را بي اهميت دانست و تاکيد کرد که اردوغان نمي تواند ترکيه را عليه سوريه وارد جنگ کند.

 شريف شحاده" روز شنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم، تهدیدات اردوغان علیه سوریه را ناشی از تمایلات شخصی وی دانست و گفت: سوریه هیچ نفعی در جنگ با ترکیه ندارد و در شرایط فعلی، جنگ افروزي مشكلات زيادي در منطقه ايجاد خواهد كرد.

نماینده مجلس سوریه، افزود: تهدیدات اردوغان به دور از رویکرد واقعگرایانه است و در سایه تظاهرات روز جمعه این کشور علیه تلاش ها برای جنگ افروزی، اردوغان دیگر نمی تواند  ترکیه را علیه سوریه وارد جنگ کند.

شحاده  ضمن تقدیر از تلاش های روسیه در صدور قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در محکومیت اقدامات تروریستی در سوریه، آمریکا و متحدانش را عامل تاخیر در صدور این قطعنامه دانست و گفت: اين قطعنامه، حقایق حضور گروه هاي مسلح تروريستي در سوریه از جمله جبهه موسوم به النصره وابسته به القاعده را نشان داد.

نماینده مجلس سوریه با تاکید بر این که جنگ گروه های تروریستی علیه دولت و ملت سوریه آشکار شده است، تصریح کرد: هدف القاعده و دیگر گروه های تروریستی، از بين بردن تلاش هاي دولت و ملت سوريه براي اصلاحات است.

شحاده تاکید کرد: پس از فشارهای روسیه، شوراي امنيت تنها يك گزينه داشت و آن، محكوميت اقدامات تروريستي بود .

6-10:40

 



پربیننده ترین خبرها