یکی از رهبران حماس :

مقاومت قدرتمند تر از گذشته است

مقاومت قدرتمند تر از گذشته است
پنج‌شنبه 20 مهر 1391 - 05:53

العالم - يكي از رهبران جنبش مقاومت اسلامي فلسطين " حماس " گفت كه مقاومت امروز در عرصه هاي امنيتي و نظامي بسيار قدرتمندتر از گذشته است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه العالم ، صلاح بردويل در گفت و گويي ضمن اشاره به اينكه مقاومت از جنگ 2008 غزه درس هاي زيادي گرفته است، تصريح كرد: مقاومت در جريان جنگ هاي 2008 و 2009 ثابت كرد كه قدرتمند است ، از تمامي اشتباهات گذشته درس گرفته ،  شيوه هاي مبارزاتي خود را ترقي بخشيده و امروز در عرصه هاي امنيتي و نظامي بسيار قدرتمند تر از گذشته است.
وي افزود: اينكه ما مقاومت را كنار بگذاريم، سخن بي معني و باطل است و برخي افراد سخنان تهي و بچه گانه اي را به تقليد از برخي افراد لائيك در اين ارتباط تكرار مي كنند.
بردويل ضمن تاكيد بر اينكه جنبش متبوع وي با امكانات و توانمندي هايش قادر است از خود و ملت فلسطين دفاع كند، بعيد دانست كه نتانياهو در شرايط كنوني كه در حال آماده شدن براي برگزاري انتخابات زودهنگام است، جنگ تازه و همه جانبه اي را عليه غزه به راه بيندازد.
وي افزود : هرگونه تشديد جنايت رژيم صهيونيستي عليه نوار غزه به منزله بازي و قمار خواهد بود.
بردويل گفت :بدون شك راه حل پيشنهادي نتانياهو به كنست صهيونيستي، بيانگر ميزان اختلافات ميان فرماندهان اين رژيم است، به همين خاطر آنان تلاش مي كنند با قراردادن غزه در كانون توجهات، بر اختلافات خود سرپوش بگذارند و نتانياهو نيز به راه حل كنست متوسل شده و خواستار برگزاري زودهنگام انتخابات است و همچنان خود را در اوج قدرت نگه مي دارد تا پيروز انتخابات آينده باشد.
وي خاطرنشان كرد : نتانياهو همانند اولمرت، با تشديد جنايت ها عليه نوار غزه، دست به قمار نمي زند، وي مي خواهد پيام بازدارنده اي را براي غزه ارسال كند، اما نه به شيوه اي وسيع. وي اظهارداشت : پرواز جنگنده هاي صهيونيستي به شيوه گسترده در آسمان غزه در روزهاي اخير به معناي آغاز جنگي همه جانبه عليه نوار در شرايط كنوني نخواهد بود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها