حمله جنگنده های هوايي در مقابله با پرتاب بادبادک!

حمله جنگنده های هوايي در مقابله با پرتاب بادبادک!
سه شنبه 24 مهر 1397 - 21:15

جنگنده های رژیم  اشغالگر صهیونیستی، بامداد زخمی شدن 32 فلسطینی در دوازدهمین راه پیمائی دریایی شمال نوار غزه ، به شرق خانیونس در نوار غزه حمله کردند.

العالم - فلسطين اشغالی 

اسرائیل هم چنان حقوق فلسطینیان در نوار غزه  و کرانه باختری را نقض می کند که جدیدترین حمله  نیز با هواپیمای بدون سرنشین به شرق بیت حانون در شمال نوار غزه  بود.

برخی منابع محلی  اعلام داشتند ارتش صهیونیستی گروهی از جوانان شلیک کننده بالن های آتش زا را هدف قرار داد که به زخمی شدن شماری از آنان منجر شد.

و به دنبال سرکوب دوازدهمین راهپیمائی دریایی  ده ها نفربر اثر شلیک گلوله  در سواحل نوار غزه زخمی و دچار خفگی شدند.

نیروهای اشغالگر در کرانه باختری نیز به روستای الخان الاحمر حمله کرده و آن را محاصره کردند.

برخی منابع محلی گزارش دادند بلدوزرهای اشغالگر پس ازحمله به  این روستا  و تمرکز حضور نظامی نیروهای اشغالگر در خیابان های اصلی اریحا و القدس ، بار دیگر فعالیت خود را از نو آغاز کردند.

نیروهای اشغالگر هم چنین به روستاها و مناطقی در رام الله ،بیت لحم ،قلقیلیه ،نابلس ،الخلیل و طولکرم حمله کرده و 15 فلسطینی را بازداشت کردند

منطقه عزون قلقیلیه و مناطقی در طولکرم نیز پس از ورود این نیروها برای یافتن عامل عملیات برکان  شاهد درگیری هایی با اشغالگران بود

بر اساس اعلام باشگاه  اسرای "نادی الاسیر" از 9 روز پیش همزمان با انجام عملیات برکان بیش از 50 فلسطینی از جمله ده دختر و 8 زن در طولکرم بازداشت شدند این در حالی است که خانواده اشرف نعالوه متهم به اجرای این عملیات در معرض  مجازات سیستماتیک و به تخریب منزلشان تهدید شده اند.

پربیننده ترین خبرها