فعال سیاسی بحرینی:

تصمیم مردم برای سرنگونی آل خلیفه جدی است

تصمیم مردم برای سرنگونی آل خلیفه جدی است
چهارشنبه 26 مهر 1391 - 15:50

منامه، (العالم) - فعال سياسي بحريني از عزم راسخ انقلابيون اين کشور براي سرنگوني رژيم آل خليفه خبر داد.

" مهدي البحراني" در مصاحبه با شبكه خبري العالم با اشاره به اوضاع ناآرام بحرین، خاطرنشان کرد که رژيم آل خليفه در بحرين مشروعيت ندارد؛ از اين رو مردم و انقلابيون اين كشور عزم خود را براي سرنگوني اين رژيم جزم كرده اند.

البحراني اظهار داشت : انقلابيون اظهارات شاه بحرين را كه طبق معمول درباره  گروهي از شهروندان سخن گفت و آنان را " گروه گمراه " توصيف كرد، شنیدند. گروهي كه شاه بحرين آنها را " گمراه "نامیده است، زنان و كودكاني هستند كه افسران وزارت كشور آنان را بازداشت مي كنند.

البحراني خاطرنشان كرد که اقشار مختلف جامعه بحرين اين پيام را به گوش شاه بحرين رسانده اند كه از خواسته هاي مشروع خود عقب نشيني نخواهند كرد و حضور گسترده آنان در خيابان ها در روز جمعه گذشته بیانگر آن است که آنها بر رسيدن به خواسته هاي خود اصرار دارند.

این فعال بحرینی با اشاره به توصيف شاه بحرين درباره معترضان و ادعاي وي مبني بر تلاش آنها براي تخريب وجهه بحرين در خارج از كشور گفت: منامه پايتخت بحرين است و ما دراين شهر ساكنيم و تحرکات در پايتخت گسترده خواهد بود، زیرا همه مناطق پايتخت در اختیار انقلابيون است.

البحراني با اشاره به این ادعای دروغین که انقلابيون، رژيم بحرين را به حركت در مسير استفاده از راهكار امنيتي سوق مي دهند، گفت: رژيم آل خليفه كه از 14 فوريه همچنان با تكيه بر شیوه های امنيتي، شماری از مردم بحرين را به شهادت رسانده است، نيازي به بهانه براي توسل به راهكار نظامي ندارد. جمعه آينده، جمعه مقاومت و پايداري است و درصورتي كه بحرين صحنه تشديد اقدامات امنيتي از سوي نيروهاي آل خليفه باشد، انقلابيون نيز حضور ميداني خود را تشديد خواهند كرد.

13:37   17

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها