تجاوز به زن مصری در عربستان

تجاوز به زن مصری در عربستان
پنج‌شنبه 27 مهر 1391 - 16:19

العالم - وزارت امور خارجه مصر از كنسولگري اين كشور در جده درباره گزارش هاي رسانه اي مربوط به تجاوز جمعي به زني مصري در شهر مكه عربستان توضيح فوري خواست.

خبرگزاري مصر گزارش داد " وزارت امور خارجه اين كشور در تماس فوري با كنسولگري خود درجده خواستار پيگيري صحت و سقم خبر يك پايگاه اينترنتي در باره  تجاوز به يك زن مصري در مكه توسط 5 مرد سعودي شد.
این خبرگزاري به نقل از " علي العشيري " معاون وزير امور خارجه در امور كنسولگري و مصري هاي مقيم خارج گزارش داد "وزارت امور خارجه مصر از كنسولگري مصر در جده خواسته است كه مسئولان خيلي فوري درباره صحت يا كذب اين حادثه اطمينان حاصل كنند و جزئيات اين حادثه را اعلام نمايند و ضمن تهيه گزارشي دراين باره ، به اجراي اقدامات لازم براي مجازات عاملان اين حادثه كمك كنند.
پايگاه اينترنتي روزنامه " سبق " عربستان روز چهارشنبه گزارشي منتشر كرد با اين مضمون كه " تعدادي از جوانان عربستاني ، يك زن مصري را به مدت پنج روز متوالي در محله الشرائع در مكه مكرمه مورد تعرض قرار دادند و نيروهاي دفاع مدني اين زن را درحاليكه دست و پاهاي وي بسته شده بود ، در وضعيت جسمي و رواني بسيار بدي پيدا كردند.
به موجب اين گزارش ، نيروهاي پليس از يك شهروند عربستاني گزارشي دريافتند مبني براينكه صداي زني را شنيده اند كه از داخل استراحتگاهي در طرح الراشديه در شهر جده فرياد مي زده و نيروهاي دفاع مدني با شنيدن صدا به مكان رفته و بعد از شكستن درب ، اين زن را درآن مكان در شرايط بدي پيدا كردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها