بمباران "یرموک"مصداق حمله نظامی آشکار به سودان

بمباران
جمعه 5 آبان 1391 - 11:28

عضو پارلمان سودان? بمباران كارخانه اسلحه سازي سودان توسط جنگنده هاي رژيم صهيونيستي را حمله نظامي آشكار اين رژيم به سودان دانست و گفت: پارلمان سودان با اختصاص بودجه ويژه، از نيروي نظامي اين کشور براي مقابله با تهددات خارجي حمايت خواهد کرد.?

"محمد الحسن الامين " در گفت و گو با شبكه خبري العالم، گفت: اين چهارمین بار است که  هواپيماهاي اسرائيلي حريم هوايي سودان را نقض مي كنند.

رئیس کمیسیون سیاست خارجی سودان گفت: كارخانه مهمات سازی "يرموك" هیچ گونه فعالیت محرمانه ای نداشته و فعالیت های آن در معرض دید رسانه های داخلی و بین المللی قرارداده شده است.

وی با بیان این که هواپيماهاي اسرائيلي با بمب هاي هوشمند اين كارخانه را كاملا منهدم كرده اند، خاطرنشان کرد که سودان شكايت خود را  عليه اين رژيم تقدیم شوراي امنيت خواهد کرد.

"محمد الحسن الامين" با اشاره به استفاده جنگنده هاي  اسرائيلي از فناوري ويژه اي براي گريز از رادارهاي سوداني گفت: اين حمله شبانه انجام شد و خارطوم عليرغم حمايت از مقاومت فلسطین، هيچگاه انتظار نداشت  هدف چنين حمله اي قرار گيرد.

رئیس کمیسیون سیاست خارجی سودان در پایان به روابط این کشور با ایران اشاره و خاطرنشان کرد که سودان در همه زمينه هاي سياسي ،اقتصادي و نظامي  با ايران همكاري مي كند و هرگز راضي به قطع اين همكاري نيست.

MKH-25-19:41

پربیننده ترین خبرها