حمله به تظاهرکنندگان در منامه

حمله به تظاهرکنندگان در منامه
جمعه 5 آبان 1391 - 14:08

نيروهاي رژيم آل خليفه به تظاهرکنندگان در پايتخت بحرين حمله کردند.

شبکه العالم به نقل از منابع بحرینی تأکید کرد، نیروهای رژیم آل خلیفه به تظاهرکنندگان در مرکز منامه حمله کرده، و برای جلوگیری از رسیدن تظاهرکنندگان به داخل پایتخت، همه ورودی ها را با خودروهای نظامی بسته اند.

بیش از 40 منطقه بحرین امروز شاهد تظاهرات مسالمت آمیز مردم برای اعلام همبستگی با ساکنان منطقه العکر بود. این تظاهرات با دعوت ائتلاف جوانان 14 فوریه برای اعتراض به ادامه محاصره ساکنان این منطقه است که از هفته قبل آغاز شده.

نیروهای رژیم آل‌خلیفه پیش از آغاز این تظاهرات با حمایت نیروهای اشغالگر سعودی، در همه ورودی های منامه ایست بازرسی ایجاد کردند.

این نیروها پس از شلیک گازهای سمی و گلوله های ساچمه ای به سوی تظاهرکنندگان و متفرق کردن آنها، برای تعقیب تظاهرکنندگان و بازداشت‌شان از بالگرد استفاده کردند.

پیش از آغاز این تظاهرات "آیت الله شیخ عیسی قاسم" رئیس شورای علمای بحرین در خطبه نماز جمعه منطقه "الدراز" بحرین، رژیم آل خلیفه را مسئول کامل ریخته شدن هر قطره از خون شهروندان بحرینی دانست.

شیخ عیسی قاسم، تأکید کرد که رژیم آل خلیفه هیچ ارزشی برای جان شهروندان قائل نیست، و تلاش می کند بر جنایات نیروهای امنیتی علیه شهروندان سرپوش بگذارد.



پربیننده ترین خبرها