یکی از رهبران حماس:

سخنان محمود عباس خطرناک است

سخنان محمود عباس خطرناک است
يکشنبه 14 آبان 1391 - 07:08

يکي از رهبران حماس با اشاره به سخنان جنجالي اخير محمود عباس، سخناني وي را داراي معاني و پيام‌هاي خطرناک دانست و تاکيد کرد: عباس موضع شخصي خود را بيان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، محمود الزهار، از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به سخنان محمود عباس، رئیس انتصابی تشکیلات خودگردان، درباره چشم‌پوشی کردن از حق بازگشت آوارگان فلسطین به سرزمین‌های خود، گفت: سخنان محمود عباس درباره انتفاضه فلسطین و حق بازگشت آوارگان فلسطینی در این مقطع زمانی معانی و پیام‌های خطرناکی دارد.

الزهار با رد سخنان عباس گفت: آنچه محمود عباس اعلام کرد موضع شخصی اوست و بیانگر موضع ملت فلسطین در اراضی اشغالی یا خارج آن نیست.

به نوشته پایگاه خبری شبکه الاقصی، عباس با اشاره به اینکه عباس همزمان با سالگرد صدور وعده ننگین بالفور چنین سخنانی ایراد کرد گفت: اگر عباس مدعی است که نماینده مردم فلسطین است درباره این سخنانش همه پرسی برگزار کند. موضع عباس با موضع مردم فلسطین کاملاً مغایر است.

محمود عباس، روز جمعه در مصاحبه با کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: «تا زمانی که من در قدرت هستم سومین انتفاضه مسلحانه علیه اسرائیل آغاز نخواهد شد. من یک پناهنده هستم اما در رام‌الله زندگی می‌کنم. من بر این باورم که کرانه باختر و غزه متعلق به وفلسطین و دیگر بخش‌ها متعلق به اسرائیل است.»

پربیننده ترین خبرها