استقبال از سیاستمدار صهیونیست در سفارت مصر

استقبال از سیاستمدار صهیونیست در سفارت مصر
دوشنبه 15 آبان 1391 - 06:26

يکي از چهره‌هاي افراطي رژيم صهيونيستي در بازديد از سفارت مصر در اراضي اشغالي فلسطين، با شماري از ديپلماتهاي مصري ديدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رسانه‌های رژیم اشغالگر فاش کردند، "عامی عید توأف" عضو حزب راستگرای افراطی "المفدال" در پاسخ به دعوت سفارت مصر در تل آویو، به این سفارتخانه رفته و با شماری از دیپلماتهای مصری دیدار و گفت و گو کرد.

روزنامه عبری "یسیرائیل هیوم" نوشت، "عامی عید" مسئولان وزارت خارجه صهیونیستی را از جزئیات این دیدارها مطلع کرده و گفته است که از اطلاعات مسئولان ارشد سیاسی مصر از مسائل داخلی حزبش و همچنین تفاوتهای نامزدهای ریاست این حزب شگفت زده شده است.

عامی عید که نامزد حزب راستگرای افراطی در انتخابات کنیست است، تأکید کرد که دیپلماتهای مصری متعهد شدند از اماکن یهودی در مصر محافظت شود.

 حزب راستگرای افراطی "المفدال" وابسته به یک جریان صهیونیستی است که مخالف حق تعیین سرنوشت برای فلسطینی ها بوده و خواستار اخراج آنها از سرزمین فلسطین است.

خبر بازدید این صهیونیست افراطی از سفارت مصر در اراضی اشغالی در حالی منتشر می شود که اخیرا فاش شدن نامه محبت آمیز "محمد مرسی" رئیس جمهوری مصر به رئیس رژیم صهیونیستی برای معرفی سفیر جدید مصر در اراضی اشغالی، با انتقادهای گسترده ای در داخل و خارج از مصر مواجه شده است.



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها