لیبرمن: فقط "حماسستان" و "فتح لند" را می شناسم!

لیبرمن: فقط
چهارشنبه 24 آبان 1391 - 15:49

" آويگدور ليبرمن" وزير امور خارجه رژيم صهيونيستي با انتقاد از تصميم تشكيلات خودگردان براي درخواست عضويت سازمان ملل و تشكيل كشور مستقل فلسطين، وجود چنين كشوري را رد كرد و با افزودن دو واژ? جديد به قاموس واژگان جعلي صهيونيست ها، گفت: تنها چيزي كه وجود دارد دو سرزمين "حماسستان" و "فتح لند " هستند كه هيچ ارتباطي هم به يكديگر ندارند!

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، ليبرمن همچنين عباس از سازمان ملل براي پذيرش عضويت فلسطين را تلاشي براي نجات خودش از نظر سياسي ارزيابي كرد و مدعی شد: عباس مي خواهد خود را از نظر سياسي نجات دهد و گرنه طرح او براي درخواست عضويت سازمان ملل، هيچ گونه برنامه ريزي براي آينده ملت فلسطين را شامل نمي شود.

به گفته راديو رژیم صهیونیستی، وزير امور خارجه اين رژيم تاكيد كرد: عباس تاكنون در همه اقداماتي كه انجام داده، شكست خورده است و در حال حاضر ديگر چيزي به نام تشكيلات خودگردان وجود ندارد و از اين نهاد، چيزي باقي نمانده است. ليبرمن در پايان درباره پيامدهاي پذيرش درخواست عباس براي درخواست عضويت فلسطين سازمان ملل هشدار داد.

واژه های حماسستان و فتح لند، به خوبی بیانگر دیدگاه سرکردگان رژیم جعلی صهیونیست در مورد دو منطقه نوار غزه و کرانه باختری است که یکی را نزدیک به ایران دانسته و "حماسستان" نامیده اند و دیگری را دارای گرایش به غرب می دانند و از آن به "فتح لند" تعبیر کرده اند.

گفتني است راي گيري براي ارتقاء وضعيت فلسطين در سازمان ملل، قرار است در روز 29 نوامبر (9 آذر)، مصادف با روز جهاني همبستگي با فلسطينيان انجام شود.

ناظران سياسي پيش بيني مي كنند كه 150 عضو از 194 عضو مجمع عمومي سازمان ملل، با درخواست فلسطيني ها موافقت خواهند كرد و اين درخواست با اكثريت قاطع آرا تصويب خواهد شد. در صورت تصويب اين طرح، سازمان ملل مرزهاي 1967 را به عنوان مرزهاي فلسطين به رسميت خواهد شناخت.



پربیننده ترین خبرها