خیابان های شلوغ دمشق پس از حمله اسرائیل + ویدئو

چهارشنبه 5 دی 1397 - 23:22

با وجود اینکه پدافندهای هوایی سوریه، جنگنده های دشمن در آسمان ریف غربی دمشق را هدف قرار می دهند، بازارها و خیابان های شهر دمشق با نزدیک شدن به سال نوی میلادی، شلوغ و پررفت و آمد است.

العالمسوریه

به گزارش خبرنگار العالم از دمشق، رژیم اسرائیل که در برابر معادلات جبهه های جنگ در سوریه شکست خورده است، تجاوز به حریم هوایی لبنان را تکرار کرد و موشک های خود را به سمت مواضعی در ریف غربی دمشق شلیک کرد.

اما تصمیم دمشق در مقابله با هر گونه تعرض از سوی دشمن صهیونیستی، آشکار بود و پدافندهای سوری، جنگنده های اسرائیلی را حتی تا خارج از مرزها تحت تعقیب قرار دادند.

«عبد القادر عزوز» مشاور دولت سوریه به شبکه العالم گفت: تردیدی نیست که تصمیم به مقابله با دشمن، تصمیمی کاملاً سیاسی و استراتژیک است و دمشق به این رژیم اجازه نخواهد داد که وسیله ای برای برهم زدن اوضاع در منطقه یا تاثیرگذاری بر منطقه در سایه تحولات و وقایع میدانی ایجاد شده از سوی محور مقاومت باشد.

«رياض صقر» کارشناس مسائل سیاسی به شبکه العالم، گفت: نتنياهو می خواهد که به خاطر انتخابات آتی، افکار عمومی اسرائیل را به خود جلب کند و می خواهد ثابت کند با وجود خروج نیروهای سوری از آمریکا ، رژیم اسرائیل همچنان وجود دارد.

در روز پس از حمله، مردم سوریه مانند روزهای دیگر و همزمان با نزدیک شدن به سال نوی میلادی، به رفت و آمد در خیابان ها ادامه دادند، ولی در صحبت هایشان از موشک هایی که بقایای آن به جولان اشغالی رسید، سخن گفتند. مردم سوریه در مرحله پس از پیروزی به سر می برند.

پربیننده ترین خبرها