دفاع نماینده پارلمان اردن از لگدمال شدن پرچم رژیم صهیونیستی

دفاع نماینده پارلمان اردن از لگدمال شدن پرچم رژیم صهیونیستی
يکشنبه 9 دی 1397 - 14:52

یک نماینده پارلمان اردن ضمن استقبال از عبور سخنگوی دولت این کشور از روی پرچم رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که در مقابل هر گونه فشارهای این رژیم بر دولت اردن خواهند ایستاد.

العالم - اردن

«خلیل عطیه» نماینده پارلمان اردن از سخنگوی دولت که هنگام حضور در مراسمی پا بر پرچم رژیم صهیونیستی گذاشت و از آن عبور کرد، دفاع کرد.

عطیه گفت که خانم «جمانه غنیمات سخنگوی دولت نماینده من و همه شهروندان اردنی و عربی است و از اینکه وی پرچم صهیونیست‌های قاتل را لگدمال کرده است، بسیار خرسندم».

این نماینده پارلمان اردن گفت، «ما در کنار خانم غنیمات برای مقابله با خواسته‌های صهیونیست‌ها جهت اعمال فشار بر دولت اردن با هدف اخراج وی ایستاده‌ایم زیرا وی پرچم یک رژیم دشمن را لگدمال کرده است».

به گزارش وبگاه خبری عمون اردن، این نماینده پارلمان اردن با اشاره به اینکه «عمر الرزاز» نخست‌وزیر اردن هرگز تسلیم خواسته‌های صهیونیست‌ها نخواهد شد به خصوص اینکه مواضع درخشان وی و پدرش در قبال دشمن صهیونیستی شناخته شده است، گفت: «بار دیگر حمایت خود از غنیمات را اعلام می‌کنیم و درباره تسلیم شدن در برابر دیکته‌های صهیونیست‌ها و فشارهای آنها هشدار می‌دهیم».

وی افزود: «وزرای صهیونیست تا کنون بارها الفاظ و سخنان تجاوزکارانه علیه کشور ما بکار برده‌اند اما مواخذه نشده‌اند پس چه لزومی دارد ما وزیر خود را تحت فشارهای صهیونیست‌ها مواخذه کنیم در حالی‌که آنها حتی توافقنامه‌های رسمی امضا شده با اردن را نقض کرده‌اند».

انتشار تصویر خانم «جمانه غنیمات» سخنگوی دولت اردن در حالی که برای ورود به دفتر اتحادیه‌های صنفی این کشور از روی پرچم رژیم صهیونیستی عبور می‌کند، خشم این رژیم را بشدت برانگیخت.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در همین ارتباط نوشت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی بشدت به این موضوع اعتراض کرده و سفارت این رژیم در «امان» یادداشت اعتراضی به «امان» تسلیم کرده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها