ایران، فلسطین را در صدر قرار داد

ایران، فلسطین را در صدر قرار داد
چهارشنبه 8 آذر 1391 - 20:56

بيروت، العالم- حسين رمال كارشناس سياسي لبناني گفت: حمايت ايران از مقاومت كه باعث پيروزي آن در غزه شد، مساله فلسطين را به جايگاه واقعي اش بازگرداند و آن را بار دیگر در صدر مسائل جهان اسلام قرار داد.

وي در گفت وگو با شبكه خبري العالم، تجربه ايران در زمينه ايجاد كشور مستقل از نظر سياسي، نظامي و اقتصادي را ستود و افزود: اشاره مقامات ايران و در راس آنها مقام معظم رهبري در زمينه دعوت امت به تكيه بر امكانات و منابع خود براي مقابله با توطئه هاي غرب آشكار است. سخنان ایشان در چارچوب حاكميت منطقه اي ايران است، به ويژه كه ايشان ده ها سال است كه با انديشه هاي تكفيري و تروريستي غربي و عربي همسو با طرح آمريكا در منطقه مبارزه مي كنند.   
به گفته وي، رهبر انقلاب در روز نيروي دريايي فرمودند: اوضاع منطقه و جهان به خوبي دست بالاي ايران ر ا نشان مي دهد و سياست منطقه اي تهران بيش از پيش به تحقق اهدافش در برابر سياستهاي غرب نزديك شده است.   
رمال يادآور شد: كشورهاي منطقه مي توانند با استفاده از منابع مادي و انساني خود، از كشورهاي غربي مستقل شوند كه هدفشان استيلا بر امكانات منطقه براي مقابله با ايران و معرفي ايران به عنوان دشمن اعراب به جاي اسراييل است.    
رمال با اشاره به دستاوردهاي فناوري، نظامي، اقتصادي و اطلاعاتي ايران گفت: تهران به رغم محاصره اقتصادي در سطوح مختلف زمام امور را به دست دارد و در سطوح منطقه اي و بين المللي از كشورهاي پشتيبان منطقه است كه به شهروندان مسلمان و عرب خدمات و فناوري مورد نياز را ارائه مي دهد.

پربیننده ترین خبرها