ارتش سوریه در تعقیب تروریست ها

ارتش سوریه در تعقیب تروریست ها
چهارشنبه 15 آذر 1391 - 19:12

منابع نظامی سوری با اشاره به عملیات گسترده ارتش در شهر حلب برای پاکسازی این شهر از گروه های مسلح وابسته به القاعده، از پیشرفت ارتش در مناطق مختلف از جمله ریف دمشق، حلب و راس العین خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یگان های ارتش سوریه با ادامه تعقیب گروه های مسلح  در مناطق التضامن، الحجر الاسود، القدم، العسالی و روستاها و شهرک های اطراف مسیر منتهی به فرودگاه دمشق  توانستند بسیاری از مواضع نظامی گروه های مسلح را منهدم کنند.
"عبدالله شلاش" عضو مجلس نمایندگان  سوریه امروز (چهارشنبه) در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: ارتش سوریه در چند روز گذشته عملیات بسیار موفقی در مناطق داریا، اطراف مسیر فرودگاه، عقربا، بیت سحم، الملیحه، الشوفانیه و دوما اجرا کرده است.
از سوی دیگر به گفته منابع خبری رسمی، ارتش سوریه موفق شده است کنترل شهر حرستا را  به دست گیرد اما  درگیری های سنگین در اطراف شهر دوما همچنان ادامه دارد و تاکنون صدها تروریست مسلح در این درگیری ها کشته و زخمی شده اند .
یکی از نیروهای ارتش سوریه به گزارشگر شبکه خبری العالم گفت: نیروهای ارتش سوریه تقریباً کنترل شهر حرستا را به دست گرفته اند و عملیات تعقیب بازمانده تروریست ها در  دوما، داریا و دیگر مناطق همچنان ادامه دارد و ارتش در تلاش است دمشق را از  تروریست ها کاملا پاکسازی کند.
به گفته منابع نظامی و براساس اطلاعات میدانی، ارتش سوریه از 3 روز پیش عملیات نظامی گسترده ای را برای تأمین امنیت کامل دمشق آغاز کرده است.

MKH-5-10:46
 
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها