اعتراف نتانیاهو به حمله و تجاوز نیروی هوایی این رژیم به سوریه

اعتراف نتانیاهو به حمله و تجاوز نیروی هوایی این رژیم به سوریه
دوشنبه 1 بهمن 1397 - 16:03

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تایید حمله موشکی بامداد امروز این رژیم به سوریه، گفت: به هرکسی که بخواهد به ما آسیب برساند، صدمه می‌زنیم.

العالم - فلسطین اشغالی

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در واکنش به تجاوز هوایی بامدادی به فرودگاه بین‌المللی دمشق، مدعی شد که در این حمله نیروهای ایرانی و سوری را هدف گرفتند.

نتانیاهو طی سخنرانی در فرودگاه «رامون» در شهر «ایلات» بعد از بازگشت از سفر چاد، گفت: «شب گذشته، نیروی هوایی ما بعد از شلیک موشک توسط ایران، به سوریه حمله کرد؛ به کسانی قصد صدمه زدن به ما را داشته باشند، آسیب می‌رسانیم. آنهایی که تهدید به نابودی ما می‌کنند، تمام مسئولیت برعهده آنهاست».

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره بهبود روابط با کشورهای آفریقایی گفت: «امیدوارم بزودی از این فرودگاه به آفریقا، مصر، چاد، آمریکای جنوبی و برزیل پرواز داشته باشیم».

منابع خبری بامداد امروز 1 بهمن 97، از تجاوز جدید صهیونیستها به خاک سوریه از فراز آسمان لبنان خبر داده بودند.

وزارت دفاع روسیه امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای درباره تجاوز هوایی بامدادی رژیم صهیونیستی به سوریه، اعلام کرد که بیش از 30 موشک متجاوز شلیک‌شده توسط سامانه‌های پدافند هوایی سوری نابود شده‌اند.

به نوشته خبرگزاری «اینترفکس» در این بیانیه آمده است که در ساعات اولیه روز دوشنبه، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی 3 بار از 3 محور به خاک سوریه تجاوز کردند.

پیش از این یک منبع نظامی سوریه از موفقیت پدافند ضد موشکی این کشور در مقابله با تجاوز صهیونیستها خبر داد.

این منبع نظامی بامداد دوشنبه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: پدافند هوایی سوریه موفق شد 38 فروند موشک شلیک شده از سوی دشمن صهیونیست به سوی اهدافی در خاک سوریه را پیش از رسیدن به هدف سرنگون کند.

پربیننده ترین خبرها