وحشت صهیونیست‌ها از تهدید سوریه علیه فرودگاه تل آویو

وحشت صهیونیست‌ها از تهدید سوریه علیه فرودگاه تل آویو
چهارشنبه 3 بهمن 1397 - 20:02

ژنرال بازنشسته رژیم صهیونیستی به تهدید بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل مبنی بر هدف قرار دادن فرودگاه تل آویو در صورت تداوم حملات صهیونیستها به دمشق واکنش نشان داد.

العالم - فلسطین اشغالی

یعقوب عمیدور ژنرال بازنشسته رژیم صهیونیستی از سخنان بشار الجعفری نماینده سوریه در سازمان ملل مبنی بر اینکه در صورتی که رژیم صهیونیستی به حملات ادامه دهد، سوریه، فرودگاه بن گورین در تل آویو را هدف قرار داد، وحشت زده شد.

وی به توان سوری ها در این باره اذعان کرد و گفت: سوریه توان هدف قرار دادن این فرودگاه را دارند. سوریه موشک هایی در اختیار دارد که به فرودگاه تل آویو می رسد. همچنین سلاح های ضد هوایی توان هدف قرار دادن جنگنده هایی که از فرودگاه بلند می شوند را دارند.

این ژنرال بازنشسته صهیونیست در عین حال مدعی شد: با اینکه سوری ها توان آنرا دارند اما از بیم واکنش اسرائیل این کار را نخواهند کرد. اما اگر آنها دست به اینکار بزنند ما با تمام قدرت آنها را هدف قرار می دهیم و کار نظام سوریه را تمام می کنیم. فکر نمی کنم که سوری ها دست به خطر بزنند.

شایان ذکر است که بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل گفته بود که دمشق ممکن است از حقِ دفاع از خود استفاده کرده و با حمله ای «متقارن» به فرودگاه تل آویو، حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق را تلافی کند.

مهر

پربیننده ترین خبرها