امير موسوی: نيروهاي مسلح در هنگام نياز دست مقامات كشوری را گرفته‌ند

امير موسوی: نيروهاي مسلح در هنگام نياز دست مقامات كشوری را گرفته‌ند
پنج‌شنبه 11 بهمن 1397 - 11:34

فرمانده كل ارتش گفت: نيروهاي مسلح در هر جايي كه كشور لازم داشته اند وارد عمل شده اند و دست مقامات كشوري را گرفته اند.

العالم - ایران / سیاسی

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنجشنبه) در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه هوایی نیروهای مسلح در پایگاه شهید لشگری مهرآباد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد نمایش یکی دیگر از جلوه های اقتدار انقلاب اسلامی در قالب نمایشگاه هوایی نیروهای مسلح هستیم.

وی افزود: زمانی که بیش از ٤٠ هزار مستشار خارجی ایران را ترک کردند میگفتند ما به زودی برمیگردیم اما امروز چهل سال است که ایستادگی کردیم و جوانان ما با اراده و عزم خود به دنیا ثابت کردند که میتوانیم روی پای خود بایستیم و از همه تحریم ها با موفقیت عبور کنیم.

امیر موسوی ادامه داد: آنچه در این نمایشگاه می‌بینیم جلوه ای از توانمندی نیروهای مسلح است که برای دفاع از کشور، مردم و برای کمک های مردمیاری فراهم شده.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه در این نمایشگاه انواع جنگنده ها، بالگردها و هواپیماهای ترابری به همراه بمب ها و تسلیحات بومی هوشمند به نمایش درآمده است، تصریح کرد: در کنار اینها وسایلی را می بینیم که برای کمک های مردم یاری در شرایط بحرانی مانند جنگ اقتصادی تجهیز شده اند.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح در هر جایی که کشور لازم داشته اند وارد عمل شده اند و دست مقامات کشوری را گرفته اند.

امیر موسوی در پایان با بیان اینکه آنچه امروز می‌بینیم حاصل کار متخصصان جوان و سازمان های مختلف نیروهای مسلح است، اظهار داشت: تقریبا همه آنهایی که در ماموریت های هوایی نقشی به عهده دارند بخشی از توانمندی های خود را به نمایش گذاشته اند و بازدید کنندگان از این نمایشگاه عزم و اراده ملی و جوانان کشور برای عبور از تحریم ها را خواهند دید.

پربیننده ترین خبرها