ونزوئلا حمله تروریستی زاهدان را محکوم کرد

ونزوئلا حمله تروریستی زاهدان را محکوم کرد
جمعه 26 بهمن 1397 - 11:03

دولت جمهوری ونزوئلا در پیامی حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان را محکوم و با بازماندگان قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد.

العالم ـ آمریکا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت خارجه ونزوئلا، دولت جمهوری بولیواری ونزوئلا حمله تروریستی به اتوبوس حامل اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان را که به شهادت 27 نفر و مجروح شدن 21 منجر شده است، شدیداً محکوم کرد.
در بیانیه وزارت خارجه ونزوئلا آمده است: جمهوری بولیواری ونزوئلا چنین اقدامات خشونت باری را که با هدف ایجاد ارعاب و وحشت در میان مردم صورت می گیرد، به شدت محکوم می کند و همچنین گروه های تروریستی و پدیده تروریسم در اشکال و مظاهر متعدد آن را مورد نکوهش قرار می دهد.
در ادامه این پیام تاکید شده است: نیت اصلی حامیان تروریسم از بین بردن اراده و عزم ملت و دولت ایران در تقویت روند توسعه این کشور است. دولت جمهوری بولیواری ونزوئلا مراتب تأثر و همدردی عمیق خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران، مردم و خانواده های قربانیان این اقدام تروریستی ابراز داشته و بر همبستگی و برادری خود در زمان بروز چنین حوادث ناگواری تأکید می ورزد.

در حمله تروریستی چهارشنبه شب (24 بهمن ماه 1397) به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان که گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» مسئولیت آن را برعهده گرفت، 27 تن از کارکنان سپاه به شهادت رسیدند و 13 تن دیگر نیز زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها