آغاز به کار نمایشگاه بین المللی کتاب مسقط با حضور جمهوری اسلامی ایران

آغاز به کار نمایشگاه بین المللی کتاب مسقط با حضور جمهوری اسلامی ایران
پنج‌شنبه 2 اسفند 1397 - 21:32

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب مسقط با حضور ناشران داخلی و خارجی از جمله جمهوری اسلامی ایران در پایتخت عمان آغاز به‌کار کرد.

العالم - آسیا

در این نمایشگاه که از ۲ تا ۱۱ اسفندماه در مرکز نمایشگاه‌های عمان واقع در شهر مسقط برپا شده است، ۹۰۰ انتشاراتی از ۳۰ کشور، ۵۲۳ هزار عنوان کتاب را به علاقه‌مندان عرضه کرده اند.
در این نمایشگاه، شماری از ناشران کشورمان از طریق موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و انتشاراتی فرهنگ و هنر ایران حضور یافته اند. 400 عنوان کتاب و سی دی در زمینه ­های مختلف از جمله ایران‌شناسی، هنر، ادبیات کلاسیک و معاصر، کودک و نوجوان، ادبیات دفاع مقدس در غرفه ایران به نمایش گذاشته‌ شده است.
معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قالب بروشور و کاتالوگ، دعوت از ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه برای حضور در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، معرفی نشر ایران، معرفی طرح «گرنت» به‌ منظور تسهیل در امر فروش کتاب‌های ایرانی، عرضه بروشور نگاهی اجمالی به صنعت نشر در ایران مشتمل بر معرفی مراکز اطلاع‌ رسانی کتاب در عرصه بین‌المللی، معرفی اتحادیه‌ها و تشکل‌های نشر و آژانس‌های ادبی از جمله اهداف و فعالیت‌هایی است که در مدت حضور ایران در این نمایشگاه دنبال می‌شود. هدایت الله بهبودی نویسنده کتاب‌های «شرح اسم» و «الف لام خمینی» نیز با حمایت مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در این نمایشگاه حضور دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها