درخواست نمایندگان اروپایی برای آزادی زندانیان سیاسی بحرینی

درخواست نمایندگان اروپایی برای آزادی زندانیان سیاسی بحرینی
يکشنبه 5 اسفند 1397 - 05:24

هفت تن از اعضای پارلمان اروپا از «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درخواست کردند تا برای آزادی شماری از زندانیان سیاسی بحرینی به مقام های این کشور فشار بیاورند.

العالم - اروپا

به گزارش شبکه تلویزیونی اللؤلؤة بحرین، هفت تن از اعضای پارلمان اروپا از موگرینی درخواست کردند تا نمایندگی از اتحادیه اروپا را به جلسه محاکمه هاجر منصور، نزار الوادعی و محمود مرزوق منصور که قرار است روز دوشنبه برگزار شود، اعزام کند تا از اجرای عادلانه جلسه محاکمه در چهارچوب معیارهای بین المللی اطمینان حاصل شود.
اعضای پارلمان اروپا از مسئول سیاست خارجی این اتحادیه درخواست کردند تا از مقام های بحرینی بخواهد فورا این زندانیان سیاسی را آزاد کنند.
قرار است روز دوشنبه (25 فوریه) دادگاه تجدیدنظر هاجر منصور، نزار الوادعی و محمود مروزق منصور برگزار و در خصوص حکم نهایی آن ها تصمیم گیری شود.
'هاجر منصور حسن' فعال بحرینی به همراه پسر 18 ساله اش در اکتبر/مهر گذشته به سه سال حبس محکوم شد که سازمان های حقوق بشری از جمله دیده بان حقوق بشر هدف قرار دادن افراد خانواده برای ساکت کردن فعالان را مجازات گروهی دانست.
بحرین از سال 2011 تاکنون از بحران نارضایتی های عمومی ناشی از سیاست های ظالمانه رژیم آل خلیفه رنج می برد. این رژیم با کمک نیروهای نظامی اعزامی از عربستان و امارات تظاهرات مسالمت آمیز شهروندان بحرینی را سرکوب کرده است.

پربیننده ترین خبرها