با انتشار بیانیه ای؛

دبیرخانه کنفرانس فلسطین ادغام کنسولگری وسفارت آمریکا را محکوم کرد

دبیرخانه کنفرانس فلسطین ادغام کنسولگری وسفارت آمریکا را محکوم کرد
سه شنبه 14 اسفند 1397 - 13:30

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین مجلس با صدور بیانیه ای اقدام اخیر آمریکا در ادغام سرکنسولگری و سفارت این کشور در شهر قدس را به شدت محکوم کرد و آن را تاکیدی بر حمایت همه جانبه دولت ترامپ از رژیم نامشروع صهیونیستی دانست.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

در بیانیه دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین مجلس اقدام اخیر آمریکا مبنی بر ادغام سرکنسولگری و سفارت این کشور در شهر قدس ' دهن کجی آشکار به جهان اسلام، قطعنامه های بین المللی و افکار عمومی ' توصیف و به شدت محکوم شده است.
این دبیرخانه افزود: این اقدام رئیس جمهوری تندروی آمریکا، گواه دیگری بر عدم بی طرفی این کشور در قضیه فلسطین و تاکیدی بر حمایت همه جانبه دولت ترامپ از رژیم نامشروع صهیونیستی است.
در این بیانیه آمده است: بی توجهی و پشت کردن برخی کشورهای مسلمان و عرب در حمایت از قبله اول مسلمین و حقوق مشروع فلسطین که در توطئه اخیر نشست ورشو به طور علنی به منصه ظهور رسید، عامل مهمی در گستاخی و جسارت آمریکا برای تجاوز به حریم مقدسات اسلام، قبله اول مسلمین و سرزمین مقدس فلسطین است.
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین مجلس در این بیانیه خاطرنشان کرد: بی‌تردید هر سازمان، نهاد و هر فرد آزاد منش منصفی در جهان هستی، اینگونه اقدامات خلاف قطعنامه‌های سازمان ملل و شورای امنیت را بی اعتبار می‌داند.
در بیانیه دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین تاکید شده است: این دبیرخانه در این مقطع حساس و مهم بر لزوم حمایت همه جانبه از مقاومت مشروع ملت فلسطین برای آزادی سرزمین‌های اشغالی خود به ویژه بیت المقدس و تداوم برگزاری تظاهرات بازگشت تاکید کرد.
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین مجلس در این بیانیه ، ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان، نهادهای بین المللی و مجالس اسلامی را دعوت کرد اقدامات دولت آمریکا در تضییع حقوق ملت فلسطین را محکوم کنند.

پربیننده ترین خبرها