آتش سوزی در شرکت ایران چسب قزوین/ تعداد مصدومان به ۹نفر افزایش یافت

آتش سوزی در شرکت ایران چسب قزوین/ تعداد مصدومان به ۹نفر افزایش یافت
دوشنبه 20 اسفند 1397 - 23:20

آتش‌سوزی در شرکت ایران چسب در حالی ادامه دارد که تعداد مصدومان این حادثه به ۹نفر افزایش یافته است.

العالم ـ ایران

آتش در شرکت ایران چسب در حالی همچنان زبانه می‌کشد که تعداد مصدومین این حادثه از 5 نفر به 9 نفر افزایش یافته و بنا به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری، تا اطفاء حریق زمان زیادی باقیمانده است.

حسینی روابط عمومی اورژانس استان قزوین در گفت‌وگویی با تایید خبر افزایش تعداد مصدومان، عنوان کرد: از این تعداد 4 نفر به صورت سرپایی درمان و 5 نفر نیز برای درمان به بیمارستان شهید رجایی قزوین اعزام شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری نیز با بیان اینکه حریق همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: آتش تحت کنترل است و امیدواریم بتوانیم به زودی آن را اطفاء کنیم.

وی با بیان اینکه امکان اطفاء حریق در کوتاه مدت وجود ندارد، افزود: مخازنی در شرکت وجود دارد که امکان تغییر مکان آن وجود ندارد و حتی در صورت تلاش برای تغییر وضعیت این مخازن، امکان انفجار و افزایش خسارت وجود دارد.

مهدیخانی تصریح کرد: با توجه به شرایط شرکت و این مخازن راهی جز خنک‌سازی و سوختن مواد داخل این مخازن وجود ندارد.

وی از حضور اکیپ‌های آتش‌نشانی و امدادی از شهرستان‌های بویین‌زهرا، آبیک، تاکستان، قزوین و شهرهایی همچون محمدیه و بیدستان خبر داد و عنوان کرد: با توجه به شرایط حتی در صورت خاموشی آتش تا پایان شب، اکیپ‌هایی برای کنترل تا صبح در محل حاضر خواهند بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پایان یادآور شد: آسیبی به شرکت‌های جانبی نرسیده و امیدواریم حجم آتش افزایش نیابد.

به گزارش فارس، از عصر امروز شرکت ایران چسب در شهر صنعتی البرز دچار حریق شد. در لحظات اولیه حریق یک نفر فوت شده و 5 نفر نیز مصدوم شده بودند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها