اخبار ضدونقیض رسانه های صهیونیستی پیرامون شهادت مجری عملیات «آرییل»

اخبار ضدونقیض رسانه های صهیونیستی پیرامون شهادت مجری عملیات «آرییل»
دوشنبه 27 اسفند 1397 - 14:13

یک وبگاه صهیونیستی از شهادت مجری عملیات دیروز در کرانه باختری خبر داد اما هنوز دقایقی از آن نگذشته بود که خبر خود را حذف و اعلام کرد، تنها یکی از افراد مرتبط با این عملیات را بازداشت کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

وبگاه صهیونیستی «0404» امروز (دوشنبه) در خبری اعلام کرد، «عمر ابولیلی» عامل عملیات شهرک صهیونیستی «آرییل» در نزدیکی سلفیت کرانه باختری با نظامیان این رژیم درگیر شده و به شهادت رسیده است.

این وبگاه صهیونیستی دقایقی بعد خبر شهادت این مجری عملیات را حذف کرد و مدعی شد، تنها شخصی که به مجری عملیات «آرییل» کمک کرده را در روستای «بروقین» بازداشت کرده است.

برخی رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، نظامیان این رژیم عمر ابولیلی را پیدا و محاصره کرده‌‌اند و پس از آن میان آنها درگیری رخ داده است.

طی این عملیات که با تیراندازی، سلاح گرم و سرد همراه بود 3 صهیونیست کشته و دست‌کم چهار نفر زخمی شدند.

یکی از کشته‌شده‌ها، خاخام «آخیعاد ایتنگر» است؛ بر اساس گزارش‌ها، وی از خاخام‌های افراطی معروف و از حامیان گروه‌ «تدفیع الثمن (پرداخت هزینه)» است که عملیات‌های نژادپرستانه زیادی علیه فلسطینی‌ها انجام می‌دهند.

«صالح النعامی» کارشناس مسائل صهیونیست درباره وی نوشت: ایتنگر از مسئولان مدرسه دینی نظامی در شهرک صهیونیستی «عیلی» است که بسیاری از فرماندهان نظامی از آن فارغ‌التحصیل شده‌اند. از جمله شاگردان این مدرسه «عوفر ونتور» فرمانده تیپ ویژه «گفعاتی» در جنگ 2014 علیه نوار غزه است که مسئولیت کشتار «جمعه سیاه» در رفح با اوست.

گروه‌های مقاومت فلسطینی این عملیات را تبریک گفتند و آن را نتیجه تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

فارش

پربیننده ترین خبرها