درگیری میان ارتش سوریه و گروهگ تروریستی جبهه النصره در ادلب؛ 10 تروریست به هلاکت رسیدند

درگیری میان ارتش سوریه و گروهگ تروریستی جبهه النصره در ادلب؛ 10 تروریست به هلاکت رسیدند
يکشنبه 4 فروردين 1398 - 17:15

10 عضو گروهگ تروریستی جبهه النصره در درگیری با ارتش سوریه در اطراف منطقه جرجناز در جنوب ادلب در شمال شرق سوریه به هلاکت رسیدند.

العالم - سوریه

به گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، در جریان این درگیری همچنین برخی مخفیگاههای تروریستهای النصره در استان ادلب شناسایی و منهدم شد.

در جریان این درگیری ها مقادیری سلاح و تجهیزات تروریست ها نیز نابود شد.

استان ادلب 11 درصد از کل سوریه است که از سال 1394 در اختیار تروریست ها قرار دارد.

تروریست ها این استان سوری را که در مجاورت مرز با ترکیه قرار دارد پس از سازماندهی در ترکیه، آموزش و تسلیح با سلاح های مختلف در سال 1394 با هجوم ناگهانی تصرف کردند.

در همین حال در جریان یک درگیری دیگر در شمال حلب و جنوب استان ادلب بین ارتش سوریه و تروریست ها شماری از آنان در روستای الکرکات در ریف شمالی حماه به هلاکت رسیدند.

روز گذشته (شنبه) نیز نیروهای سوری با شناسایی برخی مخفیگاه های تروریست ها در روستای ترعی در جنوب ادلب و نزدیک حما اقدام به انهدام آنها کردند.

سوریه از 24 اسفند ماه 1389 درگیر بحران هشت سال ناشی از نقشه های برخی همسایه های خود ، کشورهای غربی و عربی و رژیم صهیونیستی با هدف ساقط کردن نظام سیاسی این کشور و جایگزینی نظام سیاسی مورد نظر کشورهای غربی است.

مقاومت این کشور با کمک برخی دوستان خود مانند ایران و روسیه موجب شده است تا اکنون سوریه سربلند از این بحران خارج شده و به عنوان الگویی در جهان عرب برای دفاع از کیان خود شناخته شود.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها