عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به دین و انسانیت است

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به دین و انسانیت است
جمعه 16 فروردين 1398 - 12:41

جمعیت عمل اسلامی (أمل) بحرین مخالفت کامل خود با هر گونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام و آن را خیانت به دین و انسانیت برشمرد.

العالم - بحرین

جمعیت عمل اسلامی (أمل) بحرین در بیانیه‌ای تأکید کرد که اقدامات مقامات بحرین برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در راستای تکمیل طرح «معامله قرن» با هدف حذف آرمان فلسطین و سیطره این رژیم بر امور منطقه صورت می‌گیرد.

طبق گزارش وبگاه «اللؤلؤه»، جمعیت أمل بحرین بر موضع این جمعیت در مخالفت با اقدامات مقامات بحرین در خصوص عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کرد و افزود که بسیاری از عاملان عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در تلاش شبانه روزی برای متقاعد کردن افکار عمومی به تحقق این امر هستند.

جمعیت مذکور از گروه‌های سیاسی و ملت بحرین برای تلاش جهت نابودی ایده عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و مشارکت در برنامه‌های مربوط به «هفته مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی» که توسط معارضان برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

منابع عربی گزارش دادند که در راستای عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی قرار است شماری از صهیونیست‌ها بزودی در کنفرانس تجاری در منامه شرکت کنند.

پربیننده ترین خبرها