لیگ برتر فوتبال ؛

طغیان سپید رود تراکتور را در رشت غرق کرد

طغیان سپید رود تراکتور را در رشت غرق کرد
جمعه 23 فروردين 1398 - 22:06

دیدار حساس و تعیین کننده تیم‌های سپید رود رشت و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست‌ و‌ پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) در ورزشگاه سردار جنگل رشت، با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم سپید رود به پایان رسید.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

طغیان سپید رود در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران، تراکتورسازی تبریز را در ورزشگاه سردار جنگل رشت غرق کرد.

تراکتور سازی تبریز این بازی را با نتیجه پر گل 3 بر یک در شرایطی واگذار کرد که محسن فروزان، دروازه بان این تیم نیز متزلزل نشان داد و اشتباهات عجیب و غریبی را مرتکب شد.

در این بازی شاگردان نادر دست نشان امروز (جمعه) در مصاف با تراکتورسازی تبریز برای فرار از سقوط تلاش می کردند و یاران مسعود شجاعی به دنبال برتری بودند تا همچنان در کورس قهرمانی قرار داشته باشند.
سپیدرود رشت با ارائه نمایشی درخشان در خانه توانست با سه گل، تراکتورسازی را شکست دهد و با کسب این بُرد برای بقا در لیگ برتر امیدوارتر از قبل مسابقات خود را دنبال کند. شاگردان لیکنز هم فرصت بسیار طلایی برای رسیدن به صدر جدول را از دست دادند تا چشم انتظار نتیجه باقی رقبا باشند.
- دقیقه 2: مدافع تراکتور پاس رو به عقبی را برای فروزان ارسال کرد که این دروازه بان با اشتباهی مهلک توپ را در اختیار بایرامی قرار داد و این مهاجم با ضربه روی پا گل اول را برای سپیدرود به ثمر رساند.
- دقیقه 23: کاپیتان مسعود شجاعی از سمت راست صاحب موقعیت شد، از خروج صادقی استفاده کرد و توانست به زیبایی دروازه سپیدرود را باز کند.
- دقیقه 33: میثم فردوسی در محوطه جریمه تراکتورسازی صاحب توپ شد و با شوتی فنی، دروازه محسن فروزان را باز کرد.
- دقیقه 66: حسین شنانی با حرکت تکنیکی از میانه زمین، طیبی را از پیش رو برداشت تا با نفوذ به محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه شلیک کند. در ادامه فروزان با دفع اشتباه و‌ عجیبی توپ را جلوی پای بایرامی قرار داد تا او برای سومین بار دروازه فروزان را باز کند.

ترکیب تیم سپیدرود رشت :
بازیکنان: ایمان صادقی، میثم فردوسی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، محمدرضا مهدوی، محمد بلبلی، هومن ربیع زاده، مهرداد بایرامی، حسین شنانی، میلاد قربان زاده و ابراهیم لطفی
سرمربی: نادر دست نشان

ترکیب تیم تراکتورسازی تبریز :
محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیل‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، ساسان انصاری، اشکان دژاگه و آنتونی استوکس
سرمربی: ژرژ لیکنز
ورزشگاه: سردار جنگل
داور: رضا مهدوی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها