ضربه شست یمنی ها به سعودی ها؛

ویدئویی از لحظه هدف قرار گرفتن خودروهای زرهی مزدوران سعودی

شنبه 28 ارديبهشت 1398 - 18:07

ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن ویدئویی از هدف قرار گرفتن خودروهای زرهی مزدوران ائتلاف سعودی و کشته شدن تمام سرنشینان آنها در منطقه الغیل در استان الجوف را منتشر کرد.

العالم . یمن

این ویدئو همچنین اجساد پراکنده شده مزدوران در جبهه الجره در تعز را نشان داد؛ آنها در کمینی که تیم مهندسی یمن نصب کرده بود، گرفتار شده بودند. نیروهای مشترک یمن همچنین تلاشهای مزدوران برای پیشروی در استان الضالع و پیشروی نظامیان سعودی در جیزان را ناکام گذاشتند.

موشکهای یمنی خودروهای زرهی مزدوران سعودی را در هر مکانی دنبال می کنند. عناصر مزدور در میدانهای جنگ هدف تیراندازی نیروهای یمنی قرار می گیرند. ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن صحنه هایی از هدف قرار گرفتن زره پوش های مزدوران در منطقه الغیل در الجوف که به انهدام کامل خودروها و کشته شدن تمام سرنشینانشان انجامید، منتشر کرد.

نیروهای یمنی با نصب کمینی، خسارتهای گسترده ای به مزدوران در جبهه الجره وارد کردند؛ این ویدئو اجساد مزدوران بر روی زمین در میدانهای نبرد را نشان می دهد.

درگیری های شدید در استان الضالع برای جلوگیری از پیشرفت مزدوران سعودی به سمت جبهه الازرق صورت گرفت و خسارتهای گسترده جانی و تجهیزاتی به مزدوران وارد کرد.

نیروهای یمنی همچنین محل تجمع نظامیان سعودی در منطقه الصوح در مقابل نجران و مقابل پایگاه السدیس را بمباران کردند که بر اثر آن شماری از نظامیان کشته و یا زخمی شدند و برخی مواضع تخریب شد.

نیروهای یمنی همچنین مواضع نظامیان عربستانی در الربوعه و در مقابل گذرگاه علب را بمباران کردند و شماری کشته و زخمی در صفوف آنها برجای گذاشتند.

در جیزان نیز نیروهای یمنی پیشروی ارتش سعودی در شرق جحفان با پشتیبانی جنگنده ها و هواپیماهای جاسوسی را ناکام گذاشتند و خسارتهای گسترده جانی و مادی به آنها وارد کردند.

پربیننده ترین خبرها