حضور بیش از 100 هزار نمازگزار در سومین جمعه رمضان در مسجدالاقصی

حضور بیش از 100 هزار نمازگزار در سومین جمعه رمضان در مسجدالاقصی
جمعه 3 خرداد 1398 - 18:34

بیش از 100 هزار نمازگزار از کرانه باختری و منطقه اشغالی 48 و قدس ، در اوج گرمای شدید و اقدامات شدید رژیم صهیونیستی و نصب ایست های آهنی در ورودی های قدس وخیابان های قدیمی قدس توانستند برای ادای نماز در سومین جمعه رمضان وارد صحن های مسجدالاقصی شوند.

العالم - فلسطين

برخی منابع محلی اعلام کردند از صبح امروز هزاران نمازگزار برای برگزاری نماز جمعه در سومین جمعه رمضان به مسجدالاقصی وارد شدند.

صدها نمازگزار نیز به خاطر اعمال محدودیت توسط نیروهای اشغالگر، در گذرگاه قلندیا و درهای الاقصی نماز خود را به جای آوردند.

مقامات صهیونیستی از ساعات اولیه صبح صدها نیروی پلیس و نگهبان را داخل منطقه قدیمی قدس و هم چنین ورودی های شهر قدس و خیابان های منتهی به مسجدالاقصی مستقر کردند.

مقامات اشغالگر از صدور مجوز برای مردان بالای 40 سال کرانه باختری برای ورود به قدس و ادای نماز روزجمعه خبر دادند.

آنها هم چنین محدودیتی برای ورود زنان و کودکان زیر 16 ساله قائل نشدند اشغالگران هم چنین از ورود شمار زیادی از افراد بالای 40 سال به قدس اشغالی جلوگیری کردند.

قدس نیزاز صبح شاهد ترافیک های شدید شهروندان در ایست های بازرسی نظامی بود هم چنین درگیری هایی نیز میان نیروهای اشغالگر و جوانانی که در صدد ورود به قدس برای برگزاری نماز بودند درگرفت که به بازداشت آنان منجر شد.

پربیننده ترین خبرها