شکنجه وحشیانه کارگر آفریقایی به دست کارفرمای سعودی+فیلم

يکشنبه 5 خرداد 1398 - 12:50

انتشار ویدئویی شکنجه وحشیانه کارگر آفریقایی توسط کارفرمای سعودی که هنگام شکنجه دهان وی را نیز بسته بود، موجی از خشم و نفرت علیه حاکمان سعودی را به وجود آورده است.

العالم ـ عربستان سعودی

در این فیلم که میان کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود، کارفرمای سعودی کارگر نگون‌بخت آفریقایی را که ظاهرا دهان او را هم بسته بود، با وحشی گری مورد ضرب و شتم شدید قرار می‌دهد.

وی با شیئی فلزی یا شلاقی که در دست دارد به طرز بی‌رحمانه و پیاپی بر بدن نیمه عریان این کارگر آفریقایی می‌کوبد و ناله‌ها و گریه‌های او هم هیچ تاثیری بر این سعودی‌ بی‌رحم نمی‌گذارد و وجدان او را بیدار نمی‌کند.

این کارفرمای سعودی با گوش دادن به آواز خواننده مورد علاقه خود از شکنجه این کارگر آفریقایی و گریه های وی لذت می‌برد، این صحنه وحشیانه را کارگر آفریقایی دیگری که در ویدئو دیده می‌شود، مشاهده می‌کند.

این صحنه یاد آور شکنجه، قتل و تکه تکه کردن بدن جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستانی به دست ماموران سعودی در کنسولگری این کشور در ترکیه است که بنابر گزارش های منتشر شده به توصیه پزشک جلاد برای جلوگیری از تاثر جنایتکاران، هنگام این عمل فجیع برای آنها آهنگ (موزیک) پخش کرده بودند.

به گزاش تسنیم، در این زمینه کاربری نوشته است: یک سعودی کارگر آفریقایی را بازداشت کرده و انواع شکنجه را بدون هر گونه رحم و مروتی در حق او اعمال می‌کند، باید همه جهانیان اخلاق فرزندان مکتب وهابیت را ببینند، این دیگر چه نوعی از بشریت است، لعنت خدا بر شما وهابیون که هیچ رحم و مروتی در ماه رمضان ندارید.

پربیننده ترین خبرها