سفیر فلسطین از طرح "اسرائیل بزرگ" پرده برداشت + فیلم

جمعه 10 خرداد 1398 - 22:35

سفیر فلسطین در تهران با حضور در شبکه العالم گفت: توطئه صهیونیستی که امت اسلامی با آن مواجه است در حال حاضر وارد مرحله تازه ای یعنی برپایی "اسرائیل بزرگ" می باشد.

العالم - فلسطین اشغالی

صلاح الزواوی در گفتگو با شبکه العالم به مناسبت روز جهانی قدس نقشه ای را نشان داد که مشخص می کند منظور از "اسرائیل بزرگ" چیست؟ این نقشه کل سرزمین تاریخی فلسطین و اردن و سوریه و لبنان و یک سوم عربستان را شامل می شود.

سفیر فلسطین گفت: تمام اختلافات بین کشورهای اسلامی، بر پایه این توطئه شکل گرفته است و موفقیت مرحله دوم يعني تشكيل اسرائیل بزرگ مهم ترین قسمت در تاریخ نبرد جریان مقاومت با رژیم صهیونیستی است.

الزواوی ادامه داد: این توطئه ایجاد تنش هایی در ذره به ذره ملت های اسلامی و ایجاد اختلافات بین کشورهای اسلامی و اتمام پروژه اسرائیل بزرگ را در دستور کار دارد.

وی افزود: همه اختلافات بنیادی و طائفه ای و مذهبی در بین کشورهای اسلامی همه توسط دشمن ما که خواهان برپایی اسرائیل بزرگ است طرح ریزی شده است

وی در ادامه با اشاره به این اختلافات افزود: اگر تعدادی از سران اسلامی دور یک میز نشسته و این اختلافات را با یکدیگر درمیان بگذارند می توانند این مشکلات را حل کنند.

الزواوی در پایان پیشنهاد کرد که علمای الازهر و حرمین شریفین و حوزه علمیه قم و نجف در یک جا جمع شوند و ادبیات خود را با یکدیگر هماهنگ کنند در این صورت می توانند اختلافات بعدی را نیز حل کرده تا شرایط برای معطوف شدن توجه سلاح های امت اسلامی به سوی دشمن اصلی و حقیقی همه ما یعنی همان رژیم صهیونیستی در فلسطین مهیا شود.

پربیننده ترین خبرها