اظهارات سخنگوی انصارالله یمن درباره نتایج کنفرانس های مکه

اظهارات سخنگوی انصارالله یمن درباره نتایج کنفرانس های مکه
شنبه 11 خرداد 1398 - 17:56

سخنگوی انصارالله یمن تاکید کرد که علت شکست کنفرانس های اضطراری عربستان آن است که آنها هیات هایی ناکارآمد هستند و در مسائل امت تاثیر گذار نیستند.

العالم . یمن

محمد عبدالسلام تاکید کرد که این هیات ها می بایست مرجعی برای حل بحران ها و در راس آنها مساله فلسطین باشد که یک مساله محوری است در حالی که کوشنر آن را مدیریت می کند.

وی افزود: بحران های منطقه که عربستان آنها را شعله ور کرد، سازمان ملل بر آنها نظارت می کند و عربستان وساطت هیچ کشوری اعم از کشورهای عربی و یا اسلامی و یا کشورهای حاشیه خلیج فارس را نمی پذیرد.

سخنگوی انصارالله خاطرنشان کرد که شورای همکاری خلیج فارس در وضعیت نابسامانی بسر مي برد و فقط با تلاشهای بسیار زیاد به صورت ظاهری و صوری برگزار می شود.

عبدالسلام توضیح داد که اتحادیه عرب مورد تمسخر ملتهای منطقه قرار گرفته است و از مشکلات و مسائل منطقه اطلاعی ندارد.

وی گفت: سازمان کنفرانس اسلامی نیز به جز در زمان نشست سالانه اش هیچ اظهاراتی یا سخنی مطرح نمی کند، پس کسی که مسائل منطقه و در راس آنها فلسطین را اداره می کند، کوشنر و یا سازمان ملل است.

سخنگوی انصارالله با بیان اینکه عربستان با برگزاری سه کنفرانس در تحقق هیچ دستاوردی حتی به صورت ظاهری نیز ناکام ماند، افزود: عربستان رهبران جهان اسلام را دعوت کرد تا به خاطر مشکلی که با حماقت های خودش در آن گرفتار شده است، گریه کند اما آنها برایش اشکی نریختند.

پربیننده ترین خبرها