هدف رژیم صهیونیستی از خرید جنگنده‌های F35 تشدید تنش در منطقه است

هدف رژیم صهیونیستی از خرید جنگنده‌های F35 تشدید تنش در منطقه است
يکشنبه 30 تير 1398 - 13:28

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: خرید جنگنده‌های F35 توسط رژیم صهیونیستی نشان دهنده این است که آنها به دنبال تشدید تنش در منطقه است.

العالم- ایران/ سیاسی

سید حسین نقوی حسینی با اشاره به اینکه ارتش رژیم صهیونیستی اخیراً دو جنگنده جدید اف 35 دیگر را از آمریکا تحویل گرفته است، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی امروز دارای انباری از مهمات و زرادخانه اتمی است و هر لحظه ممکن است آتشی در منطقه برافروزد.

وی افزود: این رفتارها و اقدامات رژیم صهیونیستی بیانگر در پیش گرفتن سیاست جنگ افروزی و بازی‌های نظامی در منطقه است و در چند سال اخیر شاهد همکاری گسترده غرب به ویژه آمریکا در مراودات نظامی با اسرائیل هستیم.

نقوی حسینی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی حامی تروریسم است، تصریح کرد: خرید این جنگنده‌ها نشان دهنده آن است که رژیم صهیونیستی به دنبال تشدید تنش در منطقه است اما آنان باید بدانند که اگر منطقه را به سمت و سوی تنش نظامی سوق دهند، دودش به چشم خودشان می‌رود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با ابراز تأسف از اینکه رژیم صهیونیستی در مقابل این اقدامات خود پاسخگوی هیچ یک از نهادها و مراجع بین المللی نیست، یادآور شد: متأسفانه کشورهای غربی نسبت به مسئله هسته‌ای، سیاست‌های دوگانه ای دارند و علیرغم استفاده صلح‌آمیز ایران از انرژی هسته‌ای، اتهامات بی‌اساسی را علیه کشورمان مطرح می‌کنند اما هیچگونه واکنشی نسبت به خرید جنگنده و سلاح‌های هسته‌ای اسرائیل از آمریکا نشان نمی‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همیشه نشان داده است که به دنبال منطقه‌ای عاری از سلاح هسته‌ای و صلح جهانی است، تصریح کرد: درمقابل، آمریکا و رژیم صهیونیستی قوانین مرتبط با استفاده از سلاح هسته‌ای را زیر پا می‌گذارند و به دنبال دستیابی به سلاح‌های نامتعارف هستند و از یکدیگر هم حمایت می‌کنند.

نقوی حسینی با اشاره به اینکه جای تعجب دارد که مجامع بین‌المللی در مقابل این اقدامات سکوت کرده اند، گفت: رژیم صهیونیستی عضو آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و NPT نیست، پروتکل الحاقی را قبول ندارد و صریحاً هم می گوید عضو این نهادهای بین المللی نمی شود و در مقابل پرونده آنان هم به شورای امنیت نمی رود و هیچ کشوری واکنشی به اقدامات خلاف صلح جهانی آنان و کودک کشی هایشان نشان نمی دهند.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها