جنبش حماس از موضع محمود عباس در قبال رژیم صهیونیستی تقدیر کرد

جنبش حماس از موضع محمود عباس در قبال رژیم صهیونیستی تقدیر کرد
جمعه 4 مرداد 1398 - 12:11

جنبش حماس در بیانیه‌ای اقدام «محمود عباس» در توقف همکاری‌ها با رژیم صهیونیستی را ستود و از آن تقدیر کرد.

العالم- فلسطین اشغالی

جنبش حماس امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اقدام تشکیلات خودگردان فلسطین در توقف تمامی همکاری‌ها با رژیم صهیونیستی را «گامی در جهت صحیح» توصیف کرد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه المیادین، در بیانیه جنبش مقاومت حماس آمده است که اقدام «محمود عباس» در خور شرایط دشواری است که فلسطین در آن به سر می‌برد و یک گام مهم در جهت تصحیح مسیر اشتباه گذشته است.

حماس در این بیانیه از جنبش فتح برای تشکیل دولت وحدت ملی و آزادی زندانیان سیاسی و همینطور پی‌ریزی استراتژی مشترک در راستای حمایت از مسأله فلسطین دعوت و تأکید کرد که مردم فلسطین از اقدامات عملی فوری که منجر به این همکاری شود، استقبال می‌کنند.

عباس شامگاه دیروز (پنجشنبه) طی سخنرانی خود در رام‌الله در واکنش به تخریب بی سابقه ۱۰۰ واحد مسکونی فلسطینیان در نزدیکی بیت‌المقدس گفت که شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) تصمیم به توقف همه همکاری‌های خود با رژیم صهیونیستی گرفته و برای اجرای آن مکانیزم‌هایی وضع کرده است.

او گفت: «ما هرگز تن به دیکته‌ها و تحمیل مسائل حاکم بر روی زمین با توسل به قدرت ظالمانه، به ویژه در قدس نخواهیم داد و همه اقدامات حکومت اشغالگر در قدس انجام می‌دهد، غیر قانونی و باطل است».

رژیم صهیونیستی این هفته رژیم صهیونیستی این هفته ۱۰۰ واحد مسکونی فلسطینیان را در منطقه «صور باهر» قدس به بهانه اینکه مالکان آن‌ها جواز ساخت نداشتند، تخریب کرد.

فارس

پربیننده ترین خبرها