مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی از تمامیت ارضی کشور دفاع کنند

مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی از تمامیت ارضی کشور دفاع کنند
جمعه 4 مرداد 1398 - 15:05

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به این که دشمنان استقلال و تمامیت ارضی کشور را هدف قرار داده‌اند، گفت: مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی از تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کنند.

العالم - ایران / سیاسی

جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور ، در جریان دهمین سفر استانی معاونت سیاسی وزارت کشور و در جمع معتمدین، برگزیدگان و نمایندگان گروه ها و اقشار مختلف استان آذربایجان غربی، با اشاره به تحریم های غیر قانونی و ظالمانه آمریکا علیه کشورمان گفت: متاسفانه با وجود توافق صورت گرفته شده، دولت آمریکا این توافق را بر هم زد و با تحریم های غیر قانونی اقتصاد کشور ما را مورد هدف قرار داد.

وی با تشریح شرایط ویژه کشور ادامه داد: دولت باتوجه به شرایط حاکم در کشور تصمیم گیری می کند و چون تصمیم به ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم های زورگویانه و فشارهای ظالمانه، تصمیم کل نظام بوده است، از همه ما اعم از مسوولان و مردم نیز این انتظار می رود که در برابر فشار های ظالمانه دشمنان برای حفاظت از کیان اسلامی تلاش کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور در ادامه با اشاره به انتخابات اسفند ماه سال جاری گفت: شرایط و حضور مردم در انتخابات بسیار تعیین کننده است و حضور و مشارکت مردم در این انتخابات پیام های مختلفی برای جهانیان خواهد داشت .

وی با تأکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای گفت: دشمنان استقلال و تمامیت ارضی کشور را هدف قرار داده اند و در انتخابات پیش رو تمامی کسانی که ایران را دوست دارند باید در پای صندوق های رای حاضر شوند و با تمام وجود از تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کنند.

رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: مجریان انتخابات نیز وظیفه دارند زمینه مشارکت پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات اسفند ماه را فراهم کنند.

عرف در پایان سخنان خود با تأکید بر افزایش تاب آوری ملی در کشور گفت: باید تلاش کنیم تاب آوری ملی را افزایش دهیم و اگر قرار است مذاکره ای هم انجام شود،این مذاکره نه از روی ضعف و ناتوانی بلکه باید در شرایط مساوی و در عین اقتدار و عزت صورت گیرد.

پربیننده ترین خبرها