مقام فلسطینی: حملات صهیونیست‌ها به سوریه، لبنان و عراق معلول پیروزی محور مقاومت است

مقام فلسطینی: حملات صهیونیست‌ها به سوریه، لبنان و عراق معلول پیروزی محور مقاومت است
سه شنبه 5 شهريور 1398 - 12:37

مسئول اطلاع‌رسانی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرد که حملات رژیم صهیونیستی به سوریه، عراق و لبنان، معادله نظامی را به صورت عملی تغییر نخواهد داد.

العالم - فلسطین اشغالی

«انور رجا» مسئول اطلاع‌رسانی «الجبهة الشعبیة لتحریر فلسطین» (جبهه مردمی برای آزادی فلسطین) تأکید کرد که حملات رژیم صهیونیستی به سوریه، لبنان و عراق، به خاطر پیروزی‌های محور مقاومت در برابر تروریسم است.

رجا تأکید کرد که سران رژیم صهیونیستی به خاطر پیروزی‌های محور مقاومت دچار جنون شده‌اند؛ پیروزی‌هایی که «رؤیاها و توهمات دشمن یا دشمنان علیه محور مقاومت و سرنگونی حکومت سوریه را بر باد داده است».

وی به روزنامه الوطن سوریه گفت که سوریه، «سر نیزه، پایگاه راهبردی و بستر مقاومت و فرهنگ و ابعاد عملی آن» است و این جنون سران صهیونیست نیز، خود را در حماقت‌های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم نشان می‌دهد.

این مسئول فلسطینی تأکید کرد، نتانیاهو گمان می‌کند که چنین حملاتی می‌تواند موقعیت وی را در انتخابات این رژیم تقویت کند و فکر می‌کند که این حملات بدون پاسخ باقی خواهد ماند.

رجا با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به مواضع جبهه مردمی فلسطین در منطقه «قوسایا» در لبنان، تصریح کرد که این حملات، «افزایش توانمندی‌ها و پیروزی‌های مقاومت را متوقف نخواهد کرد».
وی با بیان اینکه نتانیاهو فکر می‌کند که با این حملات می‌تواند رئس جمهور آمریکا را وارد جنگ کند، اظهار داشت که رؤیای نتانیاهو، حملات گسترده‌ای است که در آن از همه توانمندی آمریکا و رژیم صهیونیستی استفاده شود.

این مسئول فلسطینی با تأکید بر پیروزی حتمی محور مقاومت در هر جنگ احتمالی با رژیم صهیونیستی، خاطر نشان کرد که این حملات، معادله نظامی را به صورت عملی تغییر نخواهد داد.

فارس

پربیننده ترین خبرها