بازدید هیئتی از 50 رسانه از پایگاه های حمیمیم و طرطوس

جمعه 5 مهر 1398 - 14:56

هیئتی از بیش از 50 رسانه تلوزیونی و ماهواره ای در بازدید از پایگاه هوایی حمیمیم و پایگاه دریایی طرطوس در خاک سوریه با امکانات و تجهیزات روسی برای مبارزه با تروریسم در خاک سوریه آشنا شدند.

العالم - سوریه

بیش از 60 نماینده از رسانه های مختلف بین المللی در قالب این هیئت از پایگاه های نظامی روسیه در مناطق ساحلی سوریه بازدید کردند. این بازدید از پایگاه حمیمیم شروع شد. آنها در این پایگاه از نزدیک با نقش نیروی هوایی روسیه و سامانه های پدافند موشکی در مبارزه با گروه های تروریستی آشنا شدند.

سرتیپ "حسام معلا"، در این دیدار با این هیئت گفت: " هم اکنون در فرودگاه حمیمیم انواع هواپیماهای سنگین و سبک و متوسط و هواپیماهای مسافری همچنین تعدادی بالگرد نظامی مستقر هستند. این هواپیماها در کنار جنگنده های سوخو 35، 20 و 24 سرگرم انجام خدمت هستند."

این هیئت پس از بازدید از پایگاه حمیمیم عازم پایگاه دریایی طرطوس شدند. این پایگاه در حال حاضر در اختیار ارتش روسیه است و انواع سلاح های دریایی و ناوشکن ها و اژدرافکن ها و قایق های مختلف به نمایش درآمده است، همچنین تأسیسات جدیدی برای مرمت کشتی ها هم در این پایگاه بنا شده است.

اغلب خبرنگاران خارجی که در مدت گذشته جنگ سوریه را پوشش داده بودند اکنون با حضور در این پایگاه ها مراتب قدردانی خود را از سوریه و همپیمانانش در جنگ با تروریسم اعلام کردند.

پربیننده ترین خبرها