یحیی سریع مطرح کرد؛

تشریح جزئیات جدید از عملیات بزرگ «نصر من الله» / انجام بیش از 20 عملیات پهپادی و هدف قرارگرفتن مرکز نظامی حساس در ریاض/ اسارت بیش از 2000 نیروی مزدور/ کشته و زخمی شدن بیش از 500 متجاوز

تشریح جزئیات جدید از  عملیات بزرگ «نصر من الله» / انجام بیش از 20 عملیات پهپادی و هدف قرارگرفتن مرکز نظامی حساس در ریاض/ اسارت بیش از 2000 نیروی مزدور/ کشته و زخمی شدن بیش از 500 متجاوز
يکشنبه 7 مهر 1398 - 15:31

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از ده‌ها عملیات موشکی و پهپادی در قالب عملیات بزرگ «نصر من الله» خبر داد و آنها را تشریح کرد.

العالم _ یمن

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح در کنفرانس خبری جزئیات بیشتری از عملیات «نصر من الله» بیان کرد.

وی تاکید کرد: اين عملیات از برجسته ترين عملیات هایی بود که نیروهای مسلح ما برای مقابله با مزدوران انجام دادند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: برای عملیات بزرگ نصر من الله شش ماه کار شناسایی و اطلاعاتی انجام شده بود

یحیی سریع خاطرنشان کرد: برای عملیات "نصر من الله" و گرفتار کردن متجاوزان و مزدورانشان در بزرگترین کمین به مدت شش ماه کار شناسایی و اطلاعاتی انجام شده بود.

وی تاکید کرد: شماری از افراد وطن پرست با نفوذ در داخل صفوف دشمن به نیروهای یمنی در این عملیات کمک کردند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن یادآور شد: عملیات نصرمن الله دارای چندین مرحله است و امروز ما از موفقیت اولین مرحله آن یعنی عملیات شهید ابوعبدالله حیدر خبر می دهیم.

یحیی سریع افزود: غافلگیری دشمن یکی از مهم ترین دستاوردها برای موفقیت بر دشمن و عناصر اطلاعاتی آن در این عملیات بود.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: يگان پهپادی یمن بیش از 20 عملیات انجام دادند که نیروهای دشمن را دستپاچه کرد که یکی از آنها عملیات در اهداف نظامی حساس ریاض بود.

وی در ادامه به شمردن دستاوردهای این عملیات بزرگ پرداخت و تصریح کرد: شکست کامل سه تیپ نظامی از نیروهای دشمن با همه تجهیزات نظامی، غنیمت گرفتن مقادیر زیادی سلاح شامل صدها خودروی زرهی، آزادسازی 350 کیلومتر در مرحله اول از این عملیات از جمله پایگاهها و پادگان ها و انهدام 3 تیپ، به کنترل درآمدن همه پایگاه های نظامی و پادگان های جدید دشمن از جمله دستاوردهای عملیات نصرمن الله بود.

یحیی سریع ادامه داد: نیروهای پدافند هوایی یمن، بالگردهای آپاچی و جنگنده ها را مجبور به ترک منطقه عملیات نصرمن الله کردند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: عملیات نصر من الله نیروهای مسلح یمن در عمق عربستان اتفاق افتاد که اطلاعات اولیه ما حاکی از آن است که دشمن در این عملیات حدود 500 کشته و زخمی تلفات داشت.

وی افزود: مهم ترین پایگاه ها و فرودگاههای دشمن را در عملیات مشترک پهپادی و یگان موشکی هدف قرار دادیم.


یحیی سریع بیان داشت: این عملیات به اسارت بیش از 2000 نیروهای دشمن و متاسفانه کودکان منجر شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطرنشان کرد: جنگنده های سعودی جنایت های زشتی در حق مزدوران و به ویژه فریب خوردگان یمنی مرتکب شدند که بیش از 200 نفر هنگام فرار یا تسلیم شدن در جریان دهها حمله جنگنده ها کشته شدند از همین رو اتفاقی که برای مزدوران فریب خورده افتاد عبارت است از کشتار جمعی توسط جنگنده های متجازوان بود که حملات خود را تشدید کرده بودند.

پربیننده ترین خبرها