روزهایی سیاه در انتظار آل سعود

روزهایی سیاه در انتظار آل سعود
دوشنبه 8 مهر 1398 - 21:24

خبر:

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای یمن گفت که تلفات مزدوران دشمن در روزهای اخیر 500 کشته و مجروح بود که 200 نفر بر اثر حمله هوایی جنگنده های آل سعود به آنان حین فرار یا تسلیم شدن به نیروهای مقاومت، کشته شدند؛ وی با ابراز تاسف از اینکه شماری از کشته شدگان کودک بودند، این بمباران را قتل عام توصیف کرد.

تحلیل:

- عربستان سعودی در روزهای اخیر در برابر مردان پابرهنه اما سرسخت با شکستی سهمگین مواجه شد که در واقع می توان آن را رسوایی بزرگی برای آل سعود نامید. نه هواپیماها و تانکهای آمریکایی و نه مزدوران فریب خورده نتوانستند سودی برای عربستان سعودی داشته و مانع شکست آن شوند. مردان یمن مانند صاعقه بر سر آل سعود فرود آمدند، و آل سعود همچنان زبان در کام دارد و حتی پس از گذشت چند روز از شکست مفتضحانه اش لب به سخن نگشوده است.

رسوایی شکست، رسوایی بزرگتری وجود دارد که دامن آل سعود را لکه دار کرد و آن رسوایی انداختن کودکان یمنی در تنور جنگ ظالمانه علیه کشور خودشان است که در جریان آن بسیاری از این کودکان جان خود را از دست دادند. رسوایی دیگر آل سعود آن است که شمار زیادی از این کودکان در بمباران جنگنده های آل سعود کشته شدند آنهم وقتی که قصد داشتند خود را به نیروهای مقاومت یمن تسلیم کنند، این بمباران برای آن انجام شد که آثار جنایت آل سعود در زمینه به کار گیری کودکان یمنی در جنگ را از بین ببرند.

انتظار داشتیم که غرب همانطور که برای نفت آرامکو اشک ریخت برای این کودکان اشک بریزد و یا همانطور که به کشته شدن جمال خاشقچی اعتراض کرد به این موضوع نیز اعتراض کند، به ویژه که حکومت یمن، سند این جنایات هولناک علیه کودکان یمنی را با صدا و تصویر تهیه کرده تا دیگر غرب قادر به فرار از مسئولیتش در این زمینه نباشدسکوت وقیحانه غرب نشان دهنده دروغ بودن تمام شعارهایش در زمینه دفاع از حقوق بشر است.

وای بر پول کثیف سعودی که غرب با آن شرفش را به بهایی ناچیز خرید مانند وقتی که با همین بها شرف آنهایی که در کشورهایمان ادعای عربیت و اسلام را دارند، خرید. این اشخاص شرکای آل سعود در جنایاتشان علیه هویت عربی و عربیت و بشر و بشریت هستند، پس تاج و تختی که افراد بی شرف از آن دفاع می کنند و پشت کودکان سنگر گرفته، به طور حتم نابود خواهد شد و رو به زوال خواهد بود.

ظلم به مردم یمن سبب خواهد شد که آل سعود از امروز به بعد دیگر طعم امنیت را نچشد و لرزان و مرعوب بماند و تمام سلاحهای آمریکا و غرب و حتی تمام مزدوران دنیا نتوانند به آن آرامش دهد. ظلم و تجاوز هرگز برای آل سعود امنیت به ارمغان نخواهد آورد چرا که رژیم سعودی در برابر مردان یمنی که از ایمان و اراده برخوردارند و توانستند در کمتر از یک ماه، دو شکست بزرگ را به رژیم سعودی وارد کنند، ناپایدار و شکننده است، پس روزهایی سیاه برای آل سعود در راه است.

پربیننده ترین خبرها