آمریکایی ها، موش را بر ترامپ ترجیح می دهند

آمریکایی ها، موش را بر ترامپ ترجیح می دهند
پنج‌شنبه 11 مهر 1398 - 19:08

موشی که چند روز پیش از سقف سالن مطبوعاتی کاخ سفید بر سر خبرنگاران افتاد و ترس و وحشتی در سالن به وجود آورد؛ به خوبی اهمیت رییس کاخ سفید و اظهارات وی را نشان می دهد که همه دنیا  منتظر شنیدن سخنان وی درباره مسائل مختلف بین المللی بودند.

العالم - كشكول

از موضع گیری ها و اظهارات خبرنگارانی که شاهد این ماجرا بودند و جنجال گسترده ای که در شبکه های اجتماعی به راه انداخت ، توییت شانون بیتکس خبرنگار شبکه ان بی سی نیوز امریکا مورد توجهم قرار گرفت وی گفته بود این حادثه در کاخ سفید طی چند ماه گذشته از جنجالی ترین اتفاقات در سالن مطبوعاتی کاخ سفید بود.

خنده دار است که کاخ سفید مقر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که ادعا دارد بزرگترین کشور دنیاست خبرنگاران آن طی چندین ماه مطلبی به اهمیت افتادن یک موش از سقف نیافتند.

سران برخی کشورهای جهان به ویژه کشورهای عربی که ترامپ و اظهارات وی را بسیار مهم می دانند باید ، به نوشته خبرنگار شبکه ان بی سی بیاندیشند در حالی که مردمش هیچ اهمیتی برای رئیس جمهورشان قائل نیستند و آمار نشان می دهد وی دروغگوترین رییس جمهور تاریخ امریکاست از اینرو خبر موش بسیار بیشتر از ترامپ و اخبارش نزد آمریکایی ها اهمیت دارد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها