سردار سلامی: جوان فوتبالیست یک پیام جهانی و الهی را از روی سینه اش ارسال کرد

سردار سلامی: جوان فوتبالیست یک پیام جهانی و الهی را از روی سینه اش ارسال کرد
جمعه 3 آبان 1398 - 07:46

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تبعیت از رهبری تنها راه نجات ماست، گفت: جوان فوتبالیست یک پیام جهانی و الهی را از روی سینه اش ارسال کرد.

العالم- ایران/ سیاسی

سردار سرلشکر حسین سلامی شامگاه پنجشنبه در جمع پاسداران کهگیلویه و بویراحمد، افزود: این کلام که اطاعت از رهبری تنها راه نجات کشور است، حقیقت بوده و این کلام الهی و واقعیت بوده و شعار نیست.

سلامی اظهار کرد: من این جوان فوتبالیست را ستایش می کنم که این شجاعت را داشت یک پیام الهی و جهانی را از روی سینه اش ارسال کرد که اطلاعت از رهبری تنها راه نجات کشور است.

سلامی گفت: عالمان بزرگ، راسخان دین، اولیاء بزرگ الهی، سفینه های نجاتند و تا وقتی از این نعمت بهره مندیم، به این مملکت هیچ آسیبی نمی رسد.

وی گفت: ‌نعمت رهبری برای دشمن یک حسرت و آه است و آمریکا می گوید بزرگ ترین ضعف ما، نداشتن یک رهبر روحانی است. می گوید ما قدرت داریم، اما رهبر و تدییر نداریم و ما به واسطه نداشتن رهبر شکست می خوریم.

سلامی تصریح کرد: اسلام عنصر دیگری است که به ما روح می دهد، هدف و قدرت می دهد، وقتی ما مرگ در راه خدا را آغاز زندگی بدانیم، در هیچ صحنه ای عقب نمی نشینیم. ایمان وقتی ظهور پیدا می کند، دشمن عقب می نشیند و معنویت که رهبر معظم انقلاب به عنوان گوهر درونی سپاه بر آن تاکید می کند، برای همین است.

وی تاکید کرد: باید ایمانمان را قوی کنیم، با خدا مرتبط باشیم و به مردم نیز توجه کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: مردم قائده قدرت ما هستد. رهبری قائمه نظام ماست، استوانه محکم و وسیع که تمامیت نظام به آن متکی است، مردم و قائده این نظامند.

وی افزود: وقتی این قائمه و قاعده به هم مرتبط می شوند، هیچ قدرتی قادر به شکست دادن ملت نیست.

سلامی با بیان اینکه خداوند دستان دشمنان ما را بست، مرزهای آنان را متوقف کرد، قلبهایشان را از تپش انداخت، اظهار کرد: آنها می خواستند دل های ما و قدرت عکس العمل را از ما بگیرند، تا ما واکنش نشان ندهیم و بر ما غلبه کنند.

وی افزود: آنگاه خداوند راه ها را بست، دستهایشان را بست، ذهنهایشان را بست، زبانشان را قفل کرد و نتوانستند تعقل کنند و هرگاه چنین شد، بدانید حق با این طرف است.

سلامی بازخوانی ایام الله را آیینه آینده ما دانست و گفت: خداوند برای ما کافی است. عمل می کنیم، دشمن متوقف می شود، می ماند و می بینیم خداوند چگونه راه را بر دشمنان ما بسته است.

سلامی گفت: دشمنانی که ما با آنها درگیریم، در طول تاریخ به این قدرت و سیطره نبودند و آنها بیش از نیمی از قدرت نظامی عالم را در اختیار دارند. وقتی باهم جمع می شوند، تقریبا ۶۰ درصد کل قدرت نظامی عالم در اختیار آنهاست و نزدیک ۵۰ درصد اقتصاد تمام عالم را دارند.

سلامی اظهار کرد: وقتی با هم ائتلاف می کنند و به هم پیوند می خورند، بیش از ۶۰ درصد سیطره سیاسی عالم در اختیار آنهاست و در حوزه فرهنگ و فضای مجازی نیز به ظاهر غلبه با آنهاست و چیزی کم ندارند، اما نمی توانند تصمیم بگیرند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ابزارها در پس ذهن های مرعوب متوقف می شود، زیرا هرچقدر دشمن بزرگ باشد، خدا می گوید، کوچک است. اگر همه اینها جمع شوند(رئیس جمهور آمریکا، فرانسه، انگلیس و دیگران) قادر به آفرینش پشه ای نیستند و اگر پشه ای چیزی از آنها برباید، نمی توانند از آن پس بگیرند.

سلامی گفت: کفار نمی توانند بر شما سبقت بگیرند و رهبر عظیم الشان انقلاب نیز تاکید داشتند که همه استعداد ممکن را برای مواجه های بزرگ با دشمنانی که به ظاهر بزرگند به صحنه بیاوریم. البته نباید دشمن را کوچک شمرد و ما اینکار را نمی کنیم، اما خود را در مقابل دشمن کوچک نمی شماریم، چون به خداوند متصلیم.

سلامی گفت: قطره وقتی به دریای بی انتها می پیوندد، همان خصوصیت را پیدا می کند و لشکر اسلام تمام ناشدنی است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این جنگ که امروز همه جانبه جریان دارد، در میدان اقتصاد، عرصه فرهنگ، سیاست، عملیات روانی و جنبه های اجتماعی برای چنین جنگی این ملت آنقدر بزرگ شده است، که حتی آن را حس نمی کند.

سلامی با بیان اینکه در یک جنگ بزرگ و بی مثال در تاریخ معاصر قرار داریم، بیان کرد: در هیچ جای تاریخ نمی توانید بیابید که همه جای جهان قدرتمند علیه یک ملت بسیج شده باشند و آن ملت بایستند و پیش برود و آسیب نبیند، این فقط به برکت ایمان الهی است.

وی ابراز داشت: ما پاسداران، این حقیقت را با ایمان قلب بپذریم و با قلبهایمان از انقلابمان دفاع کنیم و تا وقتی ایمان داریم، به خدا تکیه می کنیم و هیچ کسی را شریک خدا در اعمالمان نمیدانیم و نیتی جز رضای خداوند نداریم، ما بر هر دشمن غالبیم و این را حقایق میدان می گویند. حقیقت ایمان عامل اصلی توفیقات است.

سلامی با اشاره به اینکه امروز قوی تر از دشمنانمان هستیم، بیان کرد: قوی بودن تنها به داشتن قدرت نیست و کسی قوی است که قدرت اعمال قدرت را داشته باشد و نه فقط قدرت داشته باشد.

وی افزود: دشمنان ما قدرت دارند، اما توانایی بکارگیری آن را ندارند.

سلامی گفت: ‌ما هم قدرت داریم، هم اراده بکارگیری و خداوند موهبت هایی که به هیچکس نداده را به ما داده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این موهبت نعمتی بی نظیر و تجلی مهر خداوند بر مومنان است.

مهر

پربیننده ترین خبرها