اصلاح دین! عادی سازی تاکجا

چهارشنبه 4 دی 1398 - 20:41

عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر که پیشتر محرمانه بود اینک دیگر علنی شده است؛ بلکه به مرحله افتخار کردن به این روابط رسیده است.

العالم ـ عربستان سعودی

عبدالله بن زاید وزیر خارجه امارات با بازنشر مقاله ای تحت عنوان "اصلاح دین اسلام ... ائتلاف عربی ـ اسراییلی در خاورمیانه شکل می گیرد"، تاکید کرد که اصلاح دین اسلام از طریق عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر ممکن می شود!

در این مقاله آمده است که "نیاز به مقابله جدی با ایران امروز به عامل وحدت رژیم اشغالگر و کشورهای عربی تبدیل شده است".

ابتکار بن زاید با استقبال بنیامین نتانیاهو روبرو شد که بار دیگر توئیت خود در استقبال از تقارب میان اسراییلی ها و عربها را منتشر کرد.

«محمد سعود» وبلاگ نویس سعودی که پیش از این به رژیم اشغالگر سفر کرده بود، در واکنش به بن زاید ادعا کرد که سعودی ها خواهان صلح با اسراییلی ها هستند.

سعود در واکنش به نتانیاهو نیز گفت که دیدن نشانه های صلح با رژیم اسراییلی امری بس عظیم است.

خلف الحبتور تاجر اماراتی نیز خواستار عادیسازی روابط با رژیم اشغالگر شد و مقاومت فلسطین را تروریستی خواند.

این تحولات با عزیمت هیات اسراییلی به امارات برای مشارکت در نشست بین المللی فساد همزمان شد.

شبکه های اجتماعی، اما شاهد اظهار نظرهای گسترده کاربران در مخالفت با تلاشهای عادی سازی روابط را رژیم صهیونیستی است.

منال حیدری در توئیتر نوشت: مساله عادی سازی روابط و برقراری روابط با "اسراییل" در واقع باعث شد تا نقاب از چهره سران واقعی جنگ یمن بیفتد. این امر نشان داد که روابط میان آنها و "اسراییل" از سالها پیش برقرار بوده است.

ماهر یوسفی کاربر دیگری نیز نوشت: صهیونیستهای عرب هیچ غیرتی نسبت به قدس و فلسطین و یهودی سازی قدس اشغالی ندارند. وزیر خارجه امارات از یک ائتلاف محرمانه با "اسراییل" سخن می گوید که اینک دیگر با اظهارات نتانیاهو ، علنی شده است. این یک خیانت است به حقوق فلسطینیها. قدس پایتخت همیشگی فلسطین است.

پربیننده ترین خبرها