امدادرسانی به ۳۹۹ حادثه دیده در برف و کولاک همدان/ راه ارتباطی حدود ۷۰ روستای پاوه بسته است

امدادرسانی به ۳۹۹ حادثه دیده در برف و کولاک همدان/ راه ارتباطی حدود ۷۰ روستای پاوه بسته است
شنبه 5 بهمن 1398 - 10:59

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان این که برف و کولاک طی دو روز گذشته ۷۳ درصد از حوادث را به خود اختصاص داده، از امدادرسانی به ۳۹۹ نفر گرفتار در برف و کولاک طی دو روز گذشته خبر داد.

العالم ـ ایران

بهروز کارخانه ای، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: طی دو روز گذشته چهار حادثه جاده‌ای در استان همدان رخ داد که هلال احمر به شش مصدوم این حوادث امدادرسانی کرده است.

او با بیان اینکه حوادث جاده‌ای ۲۷ درصد حوادث استان را به خود اختصاص داده است، افزود: چهار فقره تصادف در محور‌های مواصلاتی استان رخ داد که منجر به مصدومیت شش نفر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از امدادرسانی به ۱۱ حادثه در برف و کولاک خبر داد و افزود: حوادث مربوط به برف و کولاک طی دو روز گذشته ۷۳ درصد از حوادث را به خود اختصاص داده است.

کارخانه‌ای با اشاره به اسکان ۱۲۸ نفر در پایگاه‌های هلال احمر استان همدان، یادآور شد: طی دو روز گذشته به ۳۹۹ نفر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی صورت گرفت.

او زمان حضور امدادگران در محل حادثه را ۱۰ دقیقه و ۲۶ ثانیه اعلام کرد و گفت: به این منظور امدادرسانی‌ها ۷۵ نیروی عملیاتی، ۱۷ آمبولانس و ۳ خودروی نجات به کار گرفته شد.

راه ارتباطی حدود ۷۰ روستای پاوه بسته است

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از بسته بودن راه ارتباطی حدود ۷۰ روستای پاوه به دلیل بارش سنگین برف که از عصر روز گذشته (جمعه) در نقاط مختلف این شهرستان آغاز شده، خبر داد.

باتلاش عوامل راهداری، کار بازگشایی مسیرهای ارتباطی این روستاها با جدیت ادامه دارد و احتمالا تا بعدازظهر امروز همه راه های مسدود روستایی پاوه بازگشایی خواهد شد.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز همه راه های اصلی استان باز و تردد به شکل روان در آنها جریان دارد هرچند در برخی نقاط مانند کمربندی شرقی (محور بیستون - ماهیدشت) شاهد یخ زدگی سطح جاده هستیم.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حیدری با بیان اینکه بارش در محورهای پاوه و سنقروکلیایی به شکل برف در جریان است، گفت: تردد در این محورها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: در چنین شرایطی رانندگان باید علاوه بر به همراه داشتن زنجیر چرخ، نسبت به سالم بودن لاستیک و وسایل گرمایشی خودروی خود اطمینان داشته باشند.

وی همچنین از وقوع ۱۱ سانحه رانندگی طی ۴۸ ساعت اخیر خبر داد و گفت: بر اثر این سوانح ۱۷ نفر مصدوم شدند.

سرهنگ حیدری در پایان از شهروندان خواست با توجه به ادامه بارش ها تا بعدازظهر امروز از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و یا سفر خود را به ساعات شب موکول نکنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها