مسخ شدگان بعثی و ترویج اشغالگری آمریکا!

مسخ شدگان بعثی و ترویج اشغالگری آمریکا!
شنبه 5 بهمن 1398 - 22:26

اینکه ماهواره ها و تحلیلگران و روزنامه نگاران و خبرنگاران و شخصیتهای آمریکایی و اسراییلی و غربی از 'فضیلت' اشغالگری آمریکایی در عراق و از 'جنبه های مثبت بی شمار' آن سخن بگویند، طبیعی است. اما آنچه که غیرطبیعی و هولناک است، اینکه کسی که ادعای 'عراقی بودن' می کند و به ملیت و تابعیت خود 'افتخار می ورزد'، از اشغالگری آمریکایی حمایت کند و با خروج اشغالگر مخالفت کند و از جنبه های مثبت این اشغالگری سخن بگوید!!!

العالم ـ عراق

این مسخ شده هایِ به اصطلاح عراقی، پس از جنایت هولناک امریکا در به شهادت رساندن قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس و همراهانشان، به طور گسترده در ماهواره های آمریکایی و ماهواره های کشورهای حاشیه خلیج فارس و نیز ماهواره های عراقی که از سوی عربستان و امارات و دختر صدام حمایت مالی می شوند، ظاهر می شوند و تلاش می کنند تا این جنایت را به شیوه های مختلف توجیه کنند انگار که امریکا ابومهدی مهندس یکی از قهرمانان عراق و از رهبران پیروزی بر داعش و نیز سپهبد قاسم سلیمانی شخصی که جان خود را برای نجات عراقی ها و حفظ شرف و عزت زنان عراقی و مقدسات عراق فدا کرد، به شهادت نرسانده است و انگار که آمریکا حاکمیت عراق و خاک این کشور و حریم هوایی اش را نقض نکرده و دهها قهرمان از حشد الشعبی در مرزهای سوریه را به شهادت نرسانده و به سرقت نفت عراق و سرقت اموال عراقی ها در آمریکا و تجزیه عراق تهدید نکرده است.

برخی از این مسخ شده ها که متوجه میزان ذلت و مزدوری خود شده بودند و در حالی که در تظاهرات میلیونی مردم عراق برای اخراج اشغالگر آمریکایی شک و تردید داشتند، خواهان خروج 'ایران' نیز شدند! این موضع بیشتر آنها را رسوا کرد؛ زیرا در عراق یک پایگاه ایرانی و یا نظامی ایرانی وجود ندارد تا از عراق خارج شود. تمام نقش ایران در عراق، به کمکهای تسلیحاتی و تجهیزاتی و ارسال مشاوران نظامی محدود می شود و آن هم پس از آنکه امریکا مرزهای عراق را به روی باندهای داعش در سال 2014 گشود.

مشخص است که این مسخ شده ها مزدور آمریکا هستند و این مزدوران که اغلب از بعثی های صدامی هستند، به حشد الشعبی به عنوان یک نیروی مردمی متشکل از مردم مرکز و جنوب عراق که فتوای مرجعیت را اجابت کرده است، نگاه نمی کنند؛ بلکه به آنها به عنوان 'ایرانیان' می نگرند؛ آنها حتی به تمام شیعیان عراق ـ به جز مسخ شده های بعثی ـ به عنوان 'ایرانی' نگاه می کنند. این امر پایه و اساس نگاه بیمارگونه آنهاست زمانی که از حضور آمریکایی ها و 'حضور ایران' در عراق سخن می گویند.

تظاهرات میلیونی بغداد تمام این مسخ شده های بعثی و دلار نفتی را که به اشغالگری امریکایی می بالند و غرق ذلت و خواری و مزدوری هستند، از میان خواهد بود و اثری از آنها باقی نخواهد گذاشت. زیرا به گواه تاریخ، ملتها همواره مزدوران و خائنان را از خود دور خواهند کرد. و نام شهید پاک عراق ابومهدی مهندس و شهید قاسم سلیمانی که به دست پست ترین مخلوقات خداوند به شهادت رسیدند، با قلمی از طلا در تاریخ عراق ثبت خواهد شد. همچنین این مسخ شده ها به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.

پربیننده ترین خبرها